Sugarrdaddy69 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Nå har jeg festet på copter screenprotector. Da jeg gjorde det måtte jeg sprute på med væske fra en liten beholder som fulgte med. Væsken med smurt over alt på selve skjermbeskytteren også ble den ført på telefonen. Etter en liten stund begynte telefonen å oppføre seg rart. Den skiftet noe på innstillingene og skrudde seg av og på. Den ville helle ikke lade. Jeg åpnet bak-dekselet og tok ut batteriet og simkortet. Det viste seg at det var mye fukt inni der. Jeg har satt på en vifte til å tørke telefonen. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ventet du 12 timer før du tok telefonen i bruk? ref: Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Nope, men jeg fønet den i to timer. Det sto at man kunne føne den for å gjøre prosessen raskere. All innmaten er fuktig. Det virker ikke logisk for meg at alt inni skal være futkig... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hvor sto det at man kan bruke hårføner? Med mindre jeg tenker helt feil så; La telefonen stå i 12timer forsvinner fuktigheten opp, føner du på den dytter du fuktigheten vekk = nedover i telefonen Lenke til kommentar
Sugarrdaddy69 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Det sto det i bruksanvisningen som fulgte med som punkt 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå