Eriksendrul Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kjøpt til sf kino lillestrøm, Åssen kan man avbestille disse ? spør for en venn Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg tviler på at det går an. Det går ikke an på de andre kinoene jeg har vært på hvertfall. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Om du allerede har betalt for dem er det nok lite å gjøre. Om du bare har bestilt dem tror jeg det bare er å la være å hente dem? Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hvis det er som i Oslo, så kan ikke bestilte (og betalte) kinobilletter avbestilles. Hvis de kun er holdt av, så er det vel bare å ikke hente de. Da legges de ut til ordinært salg om de ikke er hentet innen en viss tid før forestillingen starter. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Hos min lokale kino kan man avbestille digitale billetter, man må ringe å avbestille senest 24 timer før filmen starter. Endret 3. august 2013 av StaBBer Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Det går ann på alle SF kino sine kino`er, og få returnert billeter om du drar til Kinoen 1 time før filmen begynner, Og om riktig type står i kassen så kan du få en "tilgodelapp" så det er en "vinn-vinn" siden du skal nok på kino igjen. Det fikk jeg beskjed om når jeg ringte SF kino. Bare sånn at evt andre vet det Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hos Oslo kino kan man ikke få refundert beløpet, men man kan bytte billett til en annen film/annen dag.. senest 10 min. før forestillingen starter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå