xExodusx Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 hvilken kjølepasta er greiest å bruke på en åpnet 3770k, og siden den er avlang, så fungerer vel ikke "riskorn" metoden godt nokk? føler ikke jeg får så lave temperaturer som jeg burde, er derfor jeg spør Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 JEg har brukt Gelid Extreme på delidded 3770k og 4770k. Jeg tok en tynn streng med kjølepasta i hele lengden av kjernen. Resultatet ble veldig bra. Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 fortsetter her jeg, var egentlig ikke med temp å gjøre, men jeg måtte sette på "lokket" igjen i dag for cpu var blitt BØYD ???? cpu var fortsatt klokkestabil selv under stress test, men dette har ført til at jeg ikke kunne bruke 2stk skjermkort i sli, og etterhvert så sluttet den ene minnekanalen og virke?? (men da virket begge skjermkortene igjen ) satt på "lokket" igjen så den fikk trykk mot ytterkantene og nå ser alt ut til å virke bra igjen er det noen andre som har opplevd at cpu blir bøyd over tid? (den har jo da bare trykk på midten og ikke på sidene, så vil tro det er derfor den har blitt banan) PS! har brukt ek sitt "presision" sett for bruk med delidded cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå