Torhild Jansen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Støvbærere. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
stine55 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hei Torhild det er et fint bilde, skarpepunkten ligger helt riktig som det skal. Liker jeg veldig god Mvh Stine 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Hei Torhild :)det er et fint bilde, skarpepunkten ligger helt riktig som det skal.Liker jeg veldig god ;)Mvh Stine Tusen takk Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Gult er kult! Fint nærbilde av bærerne! 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Gult er kult! Fint nærbilde av bærerne! Takk-takk Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Flott eksponert og med vakkert lys, Torhild ! Kanskje kunne du også tatt et bilde der du komponerer slik at hele bildeflata fylles av planten. Opplever at det svarte tar for mye oppmerksomhet 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Flott eksponert og med vakkert lys, Torhild !Kanskje kunne du også tatt et bilde der du komponerer slik at hele bildeflata fylles av planten.Opplever at det svarte tar for mye oppmerksomhet Ja der har du et godt poeng .... neste gang prøver jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg