smort1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Sensommerlig i Molde! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
stine55 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Utsiktsbilde er meget god, jeg liker utsikten veldig god. Jeg har vært en gang i Molde......en kjempefin by er det. Mvh Stine Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Utsiktsbilde er meget god, jeg liker utsikten veldig god.Jeg har vært en gang i Molde......en kjempefin by er det.Mvh Stine Takker, stine55! Vakkert i Molde, ja! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Fint utsiktsbilde øver Molde Svein og seier over Brann så nå et alt :) men så var det været Skål i vann eller hva? God lørdagskveld !!!! Mvh Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Fint utsiktsbilde øver Molde Svein og seier over Brann så nå et alt :) men så var det været :hmm:Skål i vann eller hva? God lørdagskveld !!!!Mvh Leif Takker, Leif! I mangel av Mythos, så får det bli en Raki...., trur eg! Yamas, og God helg! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Fint utsiktsbilde øver Molde Svein og seier over Brann så nå et alt :) men så var det været :hmm:Skål i vann eller hva? God lørdagskveld !!!!Mvh Leif Takker, Leif! I mangel av Mythos, så får det bli en Raki...., trur eg! Yamas, og God helg! Det høres eksotisk ut, Raki? Cheers og god weekend ! Mvh Lajf eller Leffe eller bare Leif ;-) Det høres eksotisk ut, Raki? Cheers og god weekend ! Mvh Lajf eller Leffe eller bare Leif ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Fint utsiktsbilde øver Molde Svein og seier over Brann så nå et alt :) men så var det været :hmm:Skål i vann eller hva? God lørdagskveld !!!!Mvh Leif Takker, Leif! I mangel av Mythos, så får det bli en Raki...., trur eg! Yamas, og God helg! Det høres eksotisk ut, Raki? Cheers og god weekend !Mvh Lajf eller Leffe eller bare Leif ;-)Det høres eksotisk ut, Raki? Cheers og god weekend !Mvh Lajf eller Leffe eller bare Leif ;-) :) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Flott !!! Takker, Terje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg