Harald Gjerholm Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Danse Paviliongen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
stine55 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kan man danse her enda i dag ? Interesant bilde, det viser gammle tider. det liker jeg Mvh Stine Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Fin gjennomført på det tekniske området. Kompet kunne blitt litt mer spennende hvis treet til venstre hadde blitt plassert litt lenger til venstre i biledflaten Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Jeg vet ikke om det danses her men det arrangeres selskaper her så det er mulig gjestene tar seg en svingom utpå kvelden. Disse var jo populære samlingsteder i gamle dager. Takk for kommentaren. Harald Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Fin gjennomført på det tekniske området. Kompet kunne blitt litt mer spennende hvis treet til venstre hadde blitt plassert litt lenger til venstre i biledflaten Mange takk. Dette var bare et bilde jeg tok håndholdt på vei fra kafeen på vei til bilen. Ikke så veldig seriøst akkurat. Stående håndholdt. God helg. Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg