Slettamann Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Elv (Store deler av bildet er usynlig på thumbnailen.) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Flotte farger og fint komp Kunne tenk meg å se dette bilde med litt lenger eksponeringstid, slik at du hadde fått litt sløring på vannet Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Flotte farger og fint kompKunne tenk meg å se dette bilde med litt lenger eksponeringstid, slik at du hadde fått litt sløring på vannet Går ikke "og drar på" ( ) stativ så lang nok lukkertid for sløring var ikke praktisk mulig her. Takk for kommentar. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Flotte farger og fint kompKunne tenk meg å se dette bilde med litt lenger eksponeringstid, slik at du hadde fått litt sløring på vannetGår ikke "og drar på" ( ) stativ så lang nok lukkertid for sløring var ikke praktisk mulig her.Takk for kommentar. hehe - skjønner den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg