Gå til innhold

Ny gaming laptop til 10-12 000,-

Anbefalte innlegg

Hei, er på utkikk etter en laptop som skal brukes til gaming og studie. Når det gjelder studie, så er det bare Word som skal brukes. Når det gjelder gaming så blir det egentlig alt mulig. For tiden så spiller jeg League of legends, og kommer til å spille Saints Row når det kommer ut. Jeg har sett litt på Razer Pro http://www.razerzone...razer-blade-pro . Den virket veldig fristende, men desverre så selges den i Norge. En av grunnene til at den var så fristende var pga at den så så tynn ut. Dette gjør at det blir lettere å ta den med rundt på diverse kursing jeg skal på iløpet av det neste året.

Edit: kan vel også neven at spillmaskinen skal bli med meg til militæret.

Endret av Mengekyesherengen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.komplett....aspx?sku=781754

Denne er ganske kraftig med en gtx 770m skjermkort. Asus G-serie notebooks er også stillegående laptops.

Kjører mange spill på høy eller ultra.

Benchmarks til gtx 770m: http://www.notebookc...0M.88995.0.html

Edit: Det finnes 3 ulike modeller av asus g750.

-Asus g750JW med gtx 765m (svakeste)

-Asus g750JX med gtx 770m (middels)

-Asus g750JH med gtx 780M (sterkeste, tror dette kortet er det kraftigste på markedet nå for bærbarer)

Du kan også velge om du vil ha SSD eller ikke.

Endret av nhutnamh
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De siste PC'ene som ble linket nå, var veldig tjukke da. Muligens jeg går for Samsungen som ble lenket til i Post nummer 2 med mindre dere har noen andre forslag :)

Edit: Blir vel enten samsungen, eller ASUS G750JX tror jeg. Asusen så ikke så veldig tykk ut, men fortsatt litt tykkere enn samsungen, men til gjengjeld har den bedre ytelse. hmmmmmmmmm

Lenke til kommentar

De siste PC'ene som ble linket nå, var veldig tjukke da. Muligens jeg går for Samsungen som ble lenket til i Post nummer 2 med mindre dere har noen andre forslag :)

Edit: Blir vel enten samsungen, eller ASUS G750JX tror jeg. Asusen så ikke så veldig tykk ut, men fortsatt litt tykkere enn samsungen, men til gjengjeld har den bedre ytelse. hmmmmmmmmm

Hadde gått for asus g-serie hvis jeg var deg. Det er tross alt en gaming laptop, og du skal jo ha en :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville gått for Samsungen. Den er halvparten så tung, mye tynnere og ser etter min mening mye penere ut. Til vanlig bruk vil den også føles mye raskere grunnet SSD. G750 vil være kraftigere til spill, men jeg personlig ville ofret litt ytelse og gått for 770Z5E. Er verdt å nevne at du får den demobrukt på Komplett til 11000,-.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror jeg går for samsungen:)! Tusen takk folkens! Skal ikke kjøpes før torsdag, så hvis dere har noen andre forslag, er det bare å komme!

Siden dere alle har vært til hjelp, gir jeg dere en grønn pil. Jeg vet ikke om dette betyr noe for dere, haha.

EDIT: har samsungen gått ut av produksjon? haha, finner den på prisjakt er det ingen som har den lenger...

Lenke til kommentar

Både skjermkortet og prosessoren er svakere, dog er det bare skjermkortet som har merkbart dårligere ytelse. Du kan se benchmarks av GT 650M her, og HD 8870M her.

Liker selv veldig godt touchskjerm, men det er vel ikke touch på den U500VZ modellen du ser på?

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...