Gå til innhold

CPU kjøler? Driti meg skikkelig ut?

Anbefalte innlegg

Som dere ser nedenfor, så har jeg satt på en CPU vifte som skal holde prosessoren kald, right? Denne fikk jeg med sammen med prosessoren... Så har jeg også denne andre viften som jeg holder i hånda... Og den skal også holde prosessoren kald/kjølig..? Da lurer jeg bare på om jeg har driti meg litt ut, og brukt penger på noe jeg egentlig ikke helt trenger, for jeg fikk jo med en kjøler når jeg kjøpte prosessoren. Dette er min første gang jeg bygger min egen PC.... så jeg har ikke mye peiling, men hvis jeg har rett, så burde jeg kanskje bytte ut kjøleren jeg fikk med prosessoren, og heller bruke den andre jeg kjøpte (Den jeg holder)?

Er en en Cooler Master Hyper 212 Evo som jeg holder... Den gir kanskje litt mer kjølig enn den jeg fikk med prosessoren? Er en Intel Core i7-4770K Processor jeg kjøpte... Noen som har noen inspill på hva jeg burde gjøre? Man kan vel ikke ha 2 prosessor kjølere :p haha

post-189029-0-92824800-1375533566_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kjøleren som nå sitter på HK kan du bytte ut med den du har i handa. Den originale kjøleren er grei nok. Litt bråkete og kjøler middels bra. Den andre er mye større, kjøler mye bedre og det er godt mulig at den knapt vil gi fra seg en lyd. Dog er den veldig stor og får kanskje ikke plass i kabinettet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...