Klossmajoren Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Som dere ser nedenfor, så har jeg satt på en CPU vifte som skal holde prosessoren kald, right? Denne fikk jeg med sammen med prosessoren... Så har jeg også denne andre viften som jeg holder i hånda... Og den skal også holde prosessoren kald/kjølig..? Da lurer jeg bare på om jeg har driti meg litt ut, og brukt penger på noe jeg egentlig ikke helt trenger, for jeg fikk jo med en kjøler når jeg kjøpte prosessoren. Dette er min første gang jeg bygger min egen PC.... så jeg har ikke mye peiling, men hvis jeg har rett, så burde jeg kanskje bytte ut kjøleren jeg fikk med prosessoren, og heller bruke den andre jeg kjøpte (Den jeg holder)? Er en en Cooler Master Hyper 212 Evo som jeg holder... Den gir kanskje litt mer kjølig enn den jeg fikk med prosessoren? Er en Intel Core i7-4770K Processor jeg kjøpte... Noen som har noen inspill på hva jeg burde gjøre? Man kan vel ikke ha 2 prosessor kjølere haha Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Hyper 212 Evo vil både kjøle bedre og være mye stillere enn stock-kjøleren til Intel. Så jeg ville absolutt beholdt den. Endret 3. august 2013 av Aerow 2 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Da får jeg bytte da Takk for raskt svar^^ Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Den kjøleren som nå sitter på HK kan du bytte ut med den du har i handa. Den originale kjøleren er grei nok. Litt bråkete og kjøler middels bra. Den andre er mye større, kjøler mye bedre og det er godt mulig at den knapt vil gi fra seg en lyd. Dog er den veldig stor og får kanskje ikke plass i kabinettet. 1 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 ahh, føler jeg kommer til å bruke 3-4 uker på å sette sammen Pcen... -.- Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Vel, sånn er det vel første gangen. Spesielt om man er litt klossmajor. Gjør du det mange ganger nok så kan du sette sammen en PC med bind for øyna på en times tid. 3 Lenke til kommentar
shaizemaria Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Følger det med kjølepasta med Evo212? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Det pleier å følge med de Cooler Master-kjølerne jeg har kjøpt. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Følger det med kjølepasta med Evo212? Det gjorde det. Lenke til kommentar
shaizemaria Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 ok godt, skal kjøpe samme selv lurte på om det måtte kjøpes utenom Lykke til med bygginga då! Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Har holdt på siden 12 idag... forsatt ikke ferdig Tar resten imorgen eller senere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå