Brann89 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Harddisken på min Fujitsu Lifebook A series AH531 har nå slått seg vrang. Treig ved oppstart og generelt når eg bruker den. Fikset litt på programmer som skal startes opp ved oppstart, det hjalp litt men dataen er forsatt ekstremt treig iforhold til før. Så nå vil eg kjøpe meg en ny harddisk. Noen som veit kor en kan kjøpe dette, eller er det lures å bestille ved butikken man kjøpte bærbaren? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kanskje prøve å reinstallere Windows? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Det kunne eg ha gjort, men det er nok desverre noe stygge fall som har gjort harddisken skadet. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Er du sikker på at problemet skyldes harddisken? Jeg ville iallefall prøvd å reinstallere først, og så eventuelt kjøpe en ny harddisk. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kjøp en SSD. Intel og Samsung er å anbefale. Størrelse får lommeboken din avgjøre Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Er du sikker på at problemet skyldes harddisken? Jeg ville iallefall prøvd å reinstallere først, og så eventuelt kjøpe en ny harddisk. Rimelig sikker. Maskinen funket fint før den datt ned på gulvet og siden der harddisken ligger traff først. Etter dette har den vert treig, både i oppstartfasen og når eg bruker maskinen. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Da høres det mer ut som at harddisken er synderen, ja. Hvis du vil bytte den, ville jeg gått for en SSD. De er dyrere enn harddisker, men gir deg en mye raskere maskin. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Jah, vurdere å gjør det. Må berre sjekke prisen først. Men kordan går det å bruke harddisk fra en HP maskin på en Fujitsu? Vil hovedkortet kunne takle SSD-en? Endret 3. august 2013 av Brann89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå