Funkyfinn Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei, Viften på skjermkortet mitt har lenge vært veldig treg. Når pcen starter opp må jeg snurre den i gang med fingrene. Men skjermkortet blir så varmt at jeg ikke får spilt spill så lenge. Igår klarte jeg å ryke den tråden som er inni midten på vifta. Kan jeg fikse det? Eller må kjøpe ny vifte? Har et GF3 Ti200 kort. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Du skal SELVFØLGELIG kjøpe ny vifte. Hvis du er lei av vifter (hvem er ikke det?) kan du gå for denne. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Du får ny kjøleribbe + vifte for 80-150kr her. Alternativt kan du stripse fast en 60/80mm vifte.. men ny vifte bør du uansett ha. Lenke til kommentar
Funkyfinn Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Jeg skulle helst fått kjøpt ny vifta idag da... Kan ikke være uten pcen veit dere... Kan man få kjøpt vifter på andre butikker? Som f.eks Akers mic, spaceworld osv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Clas Ohlson skal ha diverse løse 60/80/120mm vifter.. du må koble på en molex for å få dem til å funke i pc'en din, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå