Jib89 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hei! Harp roblemer med å sikkerhetskopiere iPhone5 inn på pc'n gjennom iTunes! Får opp denne feilmeldingen hver gang jeg prøver å sikkerhetskopiere: "itunes kunne ikke sikkerhetskopiere enheten "navn" fordi det oppstod en feil" Sikkerhetskopierer ikke gjennom iCloud da jeg vil ha alt på pc'n.. Har restartet pc, restartet iphone, oppdatert itunes og alt. Det er første gangen jeg skal sikkerhetskopiere på denne pc'n (win8) da min forrige pc krasjet.. Hvordan løser jeg dette? Har sjekket opp mot apple/kundeservice og alt men finner ingenting som sier noe om akkurat dette problemet.... merk: Når jeg prøver å sikkerhetskopiere gjennom wifi så står det bare at jeg må slå på den forrige pc'n.. Ikke den nye Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Har du nyeste versjon av iTunes og iOS ? Forsøk og at en skikkelig restart av telefonen (hold av/på knappen og hjem-knappen inne til den restarter) Har du en annen kabel du kan prøve med? Lenke til kommentar
Jib89 Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 Har nyeste ios6 men ikke 7 hvis det var det du mente.. Har prøvd alt av restart, og prøvd et par kabler Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 sjekket at du har nok diskplass på PCen? Om jeg ikke tar feil, så havner alt under C:\ Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Stemmer som Merko. sier at iTunes sikkerhetskopi standard legger seg på C:, slik at det må være nok plass på denne. Normalt starter da sikkerhetskopieringen, men stoppet når disken er full. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå