Klossmajoren Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Hei Jeg sitter her nå og prøver å installere prosessoren i motherboardet... men jeg føler jeg må presse ganske hard ned på den lille spaken for at prosessoren skal låses inne.... Er dette unormalt? Det kommer en liten lyd... jeg er sikker på at jeg har lagt ned prosessoren riktig, men jeg vet ikke om det er normalt at man skal måtte virkleig presse den ned med denne låse mekanismen. Skal jeg bare kjøre på? Jeg er en MEGET forsiktig person, så kanskje det har noe med det å gjøre... Håper noen forstår hva jeg mener Takk for svar! Om dettte hjelper! Er litt vanskelig å se, men... Endret 3. august 2013 av Klossmajoren Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Ja, de er ganske harde så det er normalt at man må presse litt godt. Så lenge du lar lagt cpu riktig, som det ser ut på bilder, så er det bare å presse rolig ned. Ingen fare. Endret 3. august 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Så den nettop Må gi litt kraft ja, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå