Spawn0611 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har kjøpt meg vannkjøling fra Netconnection, skulle montere dette i kabinettet mitt, og det var ikke plass . Trenger da noen gode forslag til kabinett! Trenger et med god plass (midi). Har tenkt på ett LIAN LI, men tenkte å høre her på forumet hva folk sier. Jeg har nå ett Think Tank. http://www.hardware.no/tester/kabinett/thi...tank/index.html Men jeg er ikke interessert i å lage hull her og der, jeg vil ha ett kabinett som har god plass og hvor alt kan være internt i maskin (stille). Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Selvsagt er det plass! Er alltid plass, må bare være litt kreativ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Enig med Lepisland der :-) Du kan putte radiator i ett hull i toppen elns, og allerede da er største problemet ute av verden.. Pumpa kan du sette i bunn av kabinettet, forutsatt at du har noe vibrasjonsdempende materiale mellom pumpe og metall.. (Waterchills pumpe har ihvertfall gummiføtter, men jeg har ingen erfaring med flere vannkjølingssett, og jeg vet ikke hvilket sett du har.. Hvordan kabinett er det du har da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå