kjikvadrat Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Litt-på-tampen-påmelding Bruker: kjikvadrat Deltagernivå: Pingle Tema: Høgkontrast abstrakt (svart/kvit) Føremål: Opparbeida ei god samling bilete, og øva på å sjå etter linjer, kontrastar, konturar, teksturar, former eller andre grunnleggjande element. Utstyr: Uvesentleg Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 I tilfellet det opnar seg for gode moglegheitar mot slutten av dagen, ventar eg med opplasting til kvelden. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 3. august 3. august by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Sommeren har tatt en pause hos deg også, ser jeg. Synes du har fått til en fin kontrast mellom de lyse og mørke områdene her. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 I går lyna og tordna det omtrent frå 10 til 15, med regn heile dagen. Heldigvis må eg koma meg over vasskilje tilbake til studiene, der sommaren varer litt lenger. Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 4. august 4. august resize by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Likte svært godt balansen i bilde fra 3. august. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 3.august var flott. God symmetri i bakgrunnen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Både 3. og 4. august var likandes kontrastbilder, og 3. aug det beste, kanskje... Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 3. august var fint. Fin komposisjon og flott lys. Kunstnerisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå