DuraN Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 bygger du ikke selv ?? noob ass.. Haha! Good one Lenke til kommentar
mandelbrev Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hentepunkt og postkontor er helt forskjellige ting ( som epler og pærer, selv om begge er frukt ) Begge er et sted man henter pakker. 2 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Begge er et sted man henter pakker. Da sammenligner man det som frukt Posten har sine åpningstider har men disse hentepunktene visstnok skal være åpne hele døgnet ( jeg kjenner naturligvis ikke til hvordan de virker i detalj) . Hos posten ( post i butikk som de nå heter ) er det ofte kø hvis posten er så bra hvorfor har man da disse hentepunktene ? Endret 6. august 2013 av den andre elgen 1 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Da sammenligner man det som frukt Posten har sine åpningstider har men disse hentepunktene visstnok skal være åpne hele døgnet ( jeg kjenner naturligvis ikke til hvordan de virker i detalj) . Hos posten ( post i butikk som de nå heter ) er det ofte kø Hoho hentepunktene åpne hele døgnet? You wish De fleste ligger i Jernia-butikker. Lenke til kommentar
Yommt Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Tror han tenker på posten sine henteautomater men de er fjernet... hvertfall i oslo området.. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Tror han tenker på posten sine henteautomater men de er fjernet... hvertfall i oslo området.. Han skrev hentepunkt så da regner jeg med han mener Pick-Up Point. Ref din forrige kommentar, tror du Komplett har bygget PC'en i signaturen min? Lenke til kommentar
Yommt Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det har jeg ingen formening om.. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det har jeg ingen formening om.. Da fraråder jeg deg fra å komme med slike kommentarer som den du kom med tidligere i tråden 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Så disse pick up point -en er tatt bort ? Lenke til kommentar
Yommt Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 (endret) Da fraråder jeg deg fra å komme med slike kommentarer som den du kom med tidligere i tråden Hva har det med saken å gjøre ?? Du kritiserte pc byggingen til komplett så du har tydeligvis erfaring med det.. hvordan du har satt sammen pc`n din driter jeg i.. jeg kommenterte på hw.no, der kom ikke skrytesignaturen din frem.. Fraråder deg å ikke være så hårsår på nettforum, det var et forsøk på humor.. siden du skrev haha , så regnet jeg med du tok den.. Endret 10. august 2013 av Yommt Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hva har det med saken å gjøre ?? Du kritiserte pc byggingen til komplett så du har tydeligvis erfaring med det.. hvordan du har satt sammen pc`n din driter jeg i.. jeg kommenterte på hw.no, der kom ikke skrytesignaturen din frem.. Fraråder deg å ikke være så hårsår på nettforum, det var et forsøk på humor.. siden du skrev haha , så regnet jeg med du tok den.. Ja, var vel kjipt gjort av meg å kritisere favorittbutikken din Lenke til kommentar
bananstol Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hva slags kabinett er det på artikkelbildet? Lenke til kommentar
Yommt Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ja, var vel kjipt gjort av meg å kritisere favorittbutikken din Ja jeg syns komplett er ganske allright.. de gir meg masse rabatter og matcher nettets laveste pris hver gang jeg spør så jo.. de er en av mine favoritter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå