Nilsen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Blir nå nordens største nettaktør.Grønt lys: Komplett får kjøpe stor svensk nettbutikk Lenke til kommentar
Populært innlegg PHCTF Skrevet 3. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 3. august 2013 Så fint. De fortjener å vokse litt. Er superfornøyd med komplett. Helt greie priser, bra utvalg, kjører ofte råbra tilbud og har en kundeservice som får Telenor til å virke som om de var helt ny og uprofosjonell på markedet(ikke at de trenger sammenligning med komplett for å få frem det). Velfortjent. 16 Lenke til kommentar
oSolace Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 " Vurderingen avdekket ikke forhold som tilsier at konkurransen i markedet for datakomponenter vil bli lammet." Det var jo dumt. 1 Lenke til kommentar
Lauen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg synes Komplett burde åpne slike butikker i Norge, da vi kan få mulighet til å se på ting IRL før vi kjøper ting. Riktignok kan du jo se på Unboxings og lignende, men beste er jo å se tingene selv. Og så, Komplett burde utvide hvor mange produsenter de har innen datautstyr. Eneste jeg savner er egentlig Be Quiet, men hadde vært kjekt med større utvalg. Såvidt jeg har hørt, er Be Quiet et relativt populært merke i Sverige, kanskje oppkjøpet av Webhallen kan medføre noen nye ting på lageret? 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Dette er lovende, og jeg liker Komplett som butikk. Den er den trygge havnen i nettbutikkjungelen, føler jeg. 4 Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kanskje svenskene vet hvilken vei PSU'en skal stå og i hvilke spor minnebrikkene skal settes 5 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Det er kanskje for mye forlangt men jeg skulle ønske at man fikk flere hentepunkter her i landet Det er noe man savner når man bor her nord Endret 3. august 2013 av den andre elgen 7 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg synes Komplett burde åpne slike butikker i Norge, da vi kan få mulighet til å se på ting IRL før vi kjøper ting. Riktignok kan du jo se på Unboxings og lignende, men beste er jo å se tingene selv. Og så, Komplett burde utvide hvor mange produsenter de har innen datautstyr. Eneste jeg savner er egentlig Be Quiet, men hadde vært kjekt med større utvalg. Såvidt jeg har hørt, er Be Quiet et relativt populært merke i Sverige, kanskje oppkjøpet av Webhallen kan medføre noen nye ting på lageret? Komplett har én butikk i Oslo sentrum. Mulig at de kommer til å åpne flere. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Håper iallefall dette fører til at Norek utvider varesortimentet sitt. Litt snevert i Norge for tida 1 Lenke til kommentar
ph10m Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg synes Komplett burde åpne slike butikker i Norge, da vi kan få mulighet til å se på ting IRL før vi kjøper ting. Riktignok kan du jo se på Unboxings og lignende, men beste er jo å se tingene selv. De har allerede åpnet et sted du kan se på varene før bestilling i oslo. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kan de ikke begynne å selge Clevo bærbare? Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Lurer på hvordan klageretten er i disse svenske butikkene når man fritt kan slenge skjermkort og hovedkort i handlevogna sånn at de ryker før man i det hele tatt kommer til kassa? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Trondheim har jo ingen databutikk lengre.. (som ikke koster skjorta) Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Trondheim har jo ingen databutikk lengre.. (som ikke koster skjorta) DI ligger jo ikke langt unna Komplett hvis man regner med frakt vel? 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Forsøk 2? ifra komplett på å komme seg inn på det svenske markedet. De klarte ikke å spise av Dustin og webhallen sine andeler sist de prøvde, så nå tar de snarveien med oppkjøp. Godt det var webhallen de kjøpte, da dustin er en av de få skikkelige konkurrentene komplett har i Norge. Skal bli interessant å se om de bytter navn på webhallen til komplett, eller bare beholder den som den er i dag. 1 Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Wow gratulerer til en av VIRKELIG få norske bedrifter som klarer å ha konkurransedyktige priser og ikke minst klarer å ekspandere i et sinnsykt kompetitivt marked. Gratulerer Komplett! Vi ser fram til fortsettelsen 1 Lenke til kommentar
mandelbrev Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Det er kanskje for mye forlangt men jeg skulle ønske at man fikk flere hentepunkter her i landet Det er noe man savner når man bor her nord De har jo hentepunkter på nær sagt hvert gatehjørne da, via et hundretall postkontor, ca 1300 post-i-butikk og over 1000 mypack utleveringssteder. Er du ikke fornøyd med det kan til og med ditt eget hjem bli hentepunkt, aka. hjemlevering. 1 Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Dette er litt synd, et marked har godt av konkuanse, og skulle Dustin bukke under også, så har vi et problem som kunder. Nå presses prisene betraktelig ned grunnet Dustin, Pixmania, Deal ++. Desto fler om samme kunde, jo bedre får kunden det, enkelte her inne skjønner ikke det..... 1 Lenke til kommentar
Yommt Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Kanskje svenskene vet hvilken vei PSU'en skal stå og i hvilke spor minnebrikkene skal settes bygger du ikke selv ?? noob ass.. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 De har jo hentepunkter på nær sagt hvert gatehjørne da, via et hundretall postkontor, ca 1300 post-i-butikk og over 1000 mypack utleveringssteder. Er du ikke fornøyd med det kan til og med ditt eget hjem bli hentepunkt, aka. hjemlevering. Hentepunkt og postkontor er helt forskjellige ting ( som epler og pærer, selv om begge er frukt ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå