gorsol Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Noe godt, noe gammelt. Les hele saken Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jøss, virker nesten som om jeg må ta meg en titt her ja Var ikke gamle guttene som lurte seg til å spille dette her tilbake den gangen Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Originalen var bare et Doom-under-pari, dvs et veldig middelmådig spill. Jeg skjønner ikke bestemmelsen om å måtte lage en ny versjon. Ingen udødelig klassiker akkurat. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Sjekkpunkter? Det er ett moderne spill-trekk de gjerne kunne spart seg. AtW Lenke til kommentar
Djn Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Originalen var bare et Doom-under-pari, dvs et veldig middelmådig spill. Jeg skjønner ikke bestemmelsen om å måtte lage en ny versjon. Ingen udødelig klassiker akkurat. Tjah, jeg likte originalen - det var litt mer latterlig overdrevet enn doom. Sjangeren har for det meste beveget seg mer i doom-retningen enn ROTT-retningen, så det har (for meg) blitt stående som et godt eksempel på lystig overkill. 1 Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Originalen var bare et Doom-under-pari, dvs et veldig middelmådig spill. Jeg skjønner ikke bestemmelsen om å måtte lage en ny versjon. Ingen udødelig klassiker akkurat. Spilte du det alene? Flerspillerdelen til originalen var veldig mye bedre enn i Doom. 2 Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Ser utrolig slitsomt ut. Alt går jo i 3x normal fart. Endret 3. august 2013 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Om dere spilte spillet på PC, hvorfor har dere ikke brukt egne screenshots? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Åååh, den musikken <3<3. Lee Jackson kan virkelig sakene sine. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Gamle Rise of the Triad her knallmoro! Dette har virkelig fanget sjelen fra det gamle! Timesvis med MP-moro! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Tror ikke vi spilte ROTT noe videre på multiplayer den tiden det var in. Quake var vel et av de første spillene vi klarte å spille hjemme hos oss da. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Husker jeg spilte orginalen for første gang. Jeg ble stående å måpe av at det ble kulehull i veggen. Første gang en fiende satte seg ned på kne for å be for sitt liv, det var også noe nytt. Gode minner. Men multiplayer fikk jeg aldri prøvd. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Spilte du det alene? Flerspillerdelen til originalen var veldig mye bedre enn i Doom. Ja jeg tenkte på SP-kampanjen. Jeg har aldri prøvd i MP så du har sikkert rett. Lenke til kommentar
DrOnline Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Det jeg husker best fra Rise of the Triad (rott, som vi kalte det), var at jeg ble svært bilsyk av det.. svimmel og kvalm etter bare et par minutter. Det er tre spill som virkelig gjør meg dårlig, det er HL2 i den delen hvor man kjører båt i flomkanalene, Rise of the Triad, og Star Wars: Dark Forces. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ser utrolig slitsomt ut. Alt går jo i 3x normal fart. Er jo det som er litt av meningen også.. ^^ Lenke til kommentar
eigil Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 ROTT + null modem kabel = Ludicrous gibs! :-D 2 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 ROTT + IPX/SPX på datalabben på VGS = Epic fun! Må helt klart prøve dette igjen, ROTT i multiplayer var fantastisk bra! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Jeg har ikke PEILING på hvorfor ROTT var så populært. Utgitt rett etter Doom, men brukte Wolfenstein 3D sin spillmotor. Alle våpnene var bare variasjoner av rakettkastere. Spillet var rett og slett deprimerende kjedelig. Multiplayer var det vel helt greit. Endret 5. august 2013 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Sursokk Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg har ikke PEILING på hvorfor ROTT var så populært. Utgitt rett etter Doom, men brukte Wolfenstein 3D sin spillmotor. Alle våpnene var bare variasjoner av rakettkastere. Spillet var rett og slett deprimerende kjedelig.Multiplayer var det vel helt greit. ROTT var ment å være Wolfenstein 2 såvidt jeg husker, så det var ikke rart det var Wolf motoren. Hadde mange morsomme timer i både SP og MP. Var mest fascinert av alt gørret på den tiden (eks. øyer som kommer flyvende). Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg synes å huske at det som var spesielt med ROTT var de digitaliserte spritene. Det var jo helt absurd at noe slikt gikk an når man så Mortal Kombat (eller Pit Fighter for den saks skyld) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå