fjarle Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Vinn en tynn supertelefon med full-HD-skjerm.Konkurranse: Vi deler ut to toppmodeller Lenke til kommentar
Den åttende profet Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hmmm... nei takk. Vil ikke ha en sånn gratis. 2 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Trenger ny telefon, så denne hadde vert perfekt, lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hmmm... nei takk. Vil ikke ha en sånn gratis. Hvorfor ikke? du kan jo bare selge den vist du ikke vil ha den og tjene penger Lenke til kommentar
Revox Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hmmm... nei takk. Vil ikke ha en sånn gratis.Hvorfor ikke? du kan jo bare selge den vist du ikke vil ha den og tjene penger Og selge noe sånt er risikosport tatt rettighetene til kjøper Lenke til kommentar
GXT Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Hmmm... nei takk. Vil ikke ha en sånn gratis.Hvorfor ikke? du kan jo bare selge den vist du ikke vil ha den og tjene penger Vil si at det er dårlig gjort å delta i en konkurranse bare for å selge premien. Men selvfølgelig, vinner gjør som han/hun vil, moralsk riktig eller ei. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Vil si at det er dårlig gjort å delta i en konkurranse bare for å selge premien. Men selvfølgelig, vinner gjør som han/hun vil, moralsk riktig eller ei. Vist jeg vant den ville jeg ikke solgt den men vist man først har sjansen til å vinne en ny mobil burde man ikke takke nei, om ikke selge så kan man gi det i gave til noen:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYdNbk55zt Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Veldig rart, jeg finner ingen gode video anmeldelser om denne, bare kinesiske personer som filmer med en potet. Lykke til alle mann. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Veldig rart, jeg finner ingen gode video anmeldelser om denne, bare kinesiske personer som filmer med en potet. Lykke til alle mann. Filmet med en ipotet? Endret 4. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Veldig rart, jeg finner ingen gode video anmeldelser om denne, bare kinesiske personer som filmer med en potet.Lykke til alle mann.Filmet med en ipotet? Mhm, en potet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Mhm, en potet Endret 6. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Vil si at det er dårlig gjort å delta i en konkurranse bare for å selge premien. Men selvfølgelig, vinner gjør som han/hun vil, moralsk riktig eller ei. Moralsk "riktig"? Moral er vel strengt tatt en veldig individuell sak? Endret 7. august 2013 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg