Balder. Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hei! Så jeg satt på togstasjonen, og skulle hjem fra Gøteborg. Jeg satt meg ned, foran to mennesker. Etterhvert, ser jeg tilfeldigvis at den ene personen gjør et ''klart'' signal, til den andre. Etterhvert, ringer telefonen min, fra et langt rart nummer. Jeg tok den, og det var helt stille i sånn 3 sekunder, og deretter la h*n på. Jeg tok telefonen i lommen, og etter 10 sekunder, ringte det igjen. Jeg tok den ikke, også skrudde jeg på vibrasjon. Etterhvert begynte telefonen min å vibrere, den lagde ikke noe lyd, og det var bare jeg som kunne se at det ringte. Til slutt så ble det stille en stund, og jeg titter bare litt på den ene personen over meg. Han trykket på noe på telefonen sin, og så starter det å ringe igjen. Han tittet på meg, med engang det hadde begynt å ringe. Det samme skjedde 2 ganger til. Jeg så på klokken, og det var på tide å gå til toget. Jeg tok opp mobilen min, for å ta på lyd igjen, og da hadde det samme nummeret ringt 5 ganger. Jeg gikk på toget, og har ikke hørt noen ting.... Før nå kl. 00.02. Da ringte det samme nummeret 2 ganger på rad. Så det jeg lurer på er: Er det noe sjangse på at det kan ha vært de 2 personene foran meg, som hadde gjort det? Er det noe farlig for meg å ta den? Har dette noen gang skjedd med noen av dere? Mvh, ReZaptor Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Har hatt anrop fra merkelige nummer flere ganger, alt fra utenlandske til sattelit telefoner.. Lest mye om at personer blir oppringt fra slike nummer i håp om at de skal ringe nummeret opp igjen, og da kan du bli belastet f.eks 100 kroner med en gang røret løftes i andre enden, så aldri ring slike nummer tilbake. Om det var personene på toget som gjorde dette er jeg litt i tvil om. Og klare og peile inn en persons mobiltelefon for å så finne nummeret til den telefonen er ikke noe hvem som helst får til, og ser ikke helt noen grunn til og gi klart signalere osv for å ringe en mobiltelefon, så det tror jeg nok var en ren tilfeldighet. Hva slags nummer det var hadde hjulpet på og kunne lage seg en teori om hva det kan være. Endret 3. august 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 høres spennende ut, avventer nummer fra ts Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 008563366701, det er nummeret. Jeg har ikke fått noen oppringninger etter igår kveld. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 +856* er nummer fra Laos. Er sikkert et svindelforsøk, altså at noen håper du skal ringe tilbake, eller rett og slett noen som har ringt feil. Lenke til kommentar
Balder. Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 +856* er nummer fra Laos. Er sikkert et svindelforsøk, altså at noen håper du skal ringe tilbake, eller rett og slett noen som har ringt feil. Ok, takk Da tar jeg å blokker nummeret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå