Gå til innhold

Bytte steam brukernavn


Anbefalte innlegg

Hey, har hatt et bruker navn på steam siden jeg sånn 7 år og har ikke byttet fordi jeg kjøpte 3-4 spill på den tiden og i ettertid kjøpt en god del, som jeg ikke vil miste og heller ikke kontaktene. Så hvordan bytter jeg selve bruker navnet? Ikke det navnet som alle andre ser men det jeg logger inn med ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et brukernavn er et brukernavn og man får sjeldent muligheten til å endre dette. Er jo alltids en mulighet å kontakte Steam kundeservice å høre, men er 99% sikker på at du vil få svar tilbake at det ikke er mulig.

 

Hva er problemet egentlig? Det er jo ingen som ser hva brukernavnet ditt er så lenge du har satt et eget profilnavn.

Lenke til kommentar

Hvorfor vil du endre på brukernavnet ? Det er jo ingen som ser det og det er jo "privat", det er derfor steam inførte "nick" ikke lenge etter at steam ble lansert fordi det skulle bli vanskligere og hacke kontoen.

 

Offtopic: Er det mulig og få sånn kodebrikke til steam ? Jeg har snart 12.000 kroner verdt med spill der og jeg vil ikke miste det :p Har passord på over 30 tall og bokstaver men føler det er greit med mer :p

Lenke til kommentar

Offtopic: Er det mulig og få sånn kodebrikke til steam ? Jeg har snart 12.000 kroner verdt med spill der og jeg vil ikke miste det :p Har passord på over 30 tall og bokstaver men føler det er greit med mer :p

 

Det er jo allerede en form for en kodebrikke til Steam som fungerer slik at hvis man logger på brukeren fra en maskin den ikke har blitt logget inn på før får du en mail med en kode som må legges inn før man får faktisk får logget inn. Om det er noe mer utover det vet jeg ikke :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...