OscarMike1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har en Lacie 3TB disk ( http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=753327 ). Endret navnet på denne til "bilder", og dette navnet synes riktig under min datamaskin. Har koblet disken til en asus router. I kontrollpanelet her kommer disken opp med navnet "ST3000DM 001-1CH166". Dette navnet kommer også opp under egenskaper og maskinvare. Noen som vet hvordan jeg endrer dette navnet? Mellomrommet i navnet gjør at routeren ikke får tilgang på disken på skikkelig måte. Har windows 7 Home. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Du må nok initialisere disken på nytt. En router er typisk en Linux maskin, som ikke kan lese en Windows disk. Filsystemet er forskjellig. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Bommer jeg ikke helt her, så er "ST3000DM 001-1CH166" modell navnet og det kan du nok ikke forandre. Er vel egentlig en Seagate disk etter modell navn å dømme. Har selv en WD 1TB disk tilkoblet en Asus router og har ikke noe problem med den. Dog har jeg flashet routeren med Tomato firmware, så det kan jo ha noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå