Valkyria Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har akkurat flyttet, og byttet router, og hjemmeserveren min dukker ikke lengre opp under "Nettverk" i explorer. Om jeg taster inn datamaskinnavnet manuelt dukker den opp, uten noen problemer, og det dukker samtidig da opp i "Nettverk", fram til man refresher siden. Har tenkt på før å enten binde en knapp på mitt G510 tastatur til å åpne de delte filene på nettverket, evt legge ett hurtigikon på skrivebordet/taskbaren som gjør det samme. Er det noen måte jeg kan gjøre dette? Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Høgreklikk på skrivebordet, legg til snarvei, skriv \\servernamn\mappenamn (foreksempel \\edna\filar), neste vel namn på snarveien. så er du klar. du må kansje logge inn om det er satt opp slik. Endret 3. august 2013 av sogndal94 1 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Fungerte kjempefint Ser ikke ut som at jeg kan legge det på taskbaren, men dette holder. Takker Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Fungerte kjempefint Ser ikke ut som at jeg kan legge det på taskbaren, men dette holder. Takker Om du vil leggje han i taskbaren kan du følje denna linken. Så er det berre å spørje om det er noko du ikkje forstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå