MrsWeasley Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hei. Jeg ble veldig skuffet da jeg fant ut at jeg ikke kom inn på den videregående skolen jeg ville, var nummer 11 i køen ved 1. inntak, og ble nr. 6 i køen etter 2. inntaket. Men jeg vil ikke gå på den skolen jeg kom inn på. Jeg har gode grunner for å bytte, og jeg kjenner folk som har vært i samme situasjon som meg og som har fått byttet, men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gå frem med det. Jeg har begynt å skrive et brev til skolen jeg vil bytte til, og til den jeg kom inn på, også skal moren min ringe litt rundt på mandag. Hun er veldig flink til å snakke seg til ting (hun fikk byttet eksamensfaget til søsteren min en gang ) Men er det noe mer man kan gjøre? Men i hvert fall, er det mulig å få byttet allerede før skolestart? Jeg er en ekstremt sjenert person, og jeg har vanskeligheter med å snakke med folk og få venner sånn i begynnelsen. Vil gjerne ikke gå gjennom å møte nye folk 2 ganger... Håper på svar fort da! Endret 2. august 2013 av MrsWeasley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå