Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Møtte en jente på fest

Anbefalte innlegg

Møtte en jente på fest i går. Begynte med at jeg snakte litt med henne og vi drakk litt i lag osv...etter en stund gikk jeg litt vekk og satt meg i en stol for meg selv. Litt etterpå kom hun bort og ville sitte på fanget mitt og snakke mer. Resten av kvelden tilbragte jeg med henne, der vi snakte, koste og småkysset. Vi var med hverandre hele tiden og koste oss veldig mye egentlig. Jeg hadde ikke med meg telefonen, men hun ville adde meg på snapchat og på facebook.

Jeg måtte gå litt tilig fra festen. Da jeg kom hjem sendte jeg en snap til henne om hun hadde det gøy. Da svarte hun at hun kjedet seg, og savnet meg og at det ikke var så veldig kjekt uten meg.

Jeg har i dag snakket litt med henne, og det går fint. Jeg har begynt og like henne veldig, men vet ikke helt om hun liker meg. Det kan virke slik, men jeg er usikker.

Hva burde jeg gjøre videre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Hva du skal snakke med henne om? Det vanlige? Hva snakker du med dine venner om? Du skjønner fort hvis hun liker deg. Er det alltid deg som tar initiativ, da er hun ikke interessert.

Lenke til kommentar

Det der det. Jeg tok initiativ tidligere i dag, men det virker som hun likte å snakke med meg. Vi snakte mye om festen og slikt, og hun ville snakke med meg. Men det jeg lurer på er om jeg skal vente å se om hun vil snakke med med i løpet av kvelden, eller ta initiativet igjen og begynne og snakke med henne nå?

Lenke til kommentar

1: Dama tar intitativ til å sitte på fanget ditt

2: Hun tar steget videre og kliner med deg mens hun sitter på fanget ditt foran flere andre på festen

3: Hun ville adde deg på FB og SC

4: Hun svarer at hun savner deg og ikke har det så kjekt uten deg der

5: Hun snakket med deg dagen etterpå

Hvis ikke disse 5 punktene indikerer at en jente er interessert så vet ikke jeg. Ved punkt 1 hadde jeg allerede gått for at hun liker meg og at jeg bør møte henne igjen hvis jeg også hadde vært interessert. Få henne med deg på kino, videokveld, en ny fest, en sykkeltur eller dra og bad sammen. Dette kan bli noe veldig fint.

Og hva dere snakker om kommer av seg selv hvis dere har noe til felles.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Det var jeg som to initiativ til å snakke med henne i dag, da men...

Jeg la merke til at det var flere gutter som prøvde seg på henne i går, men hun ville heller være med meg, så det er jo positivt.

Ja, vi har avtalt å møte hverandre på en ny fest om to uker.

Jeg har tenkt og vente litt i kveld å se om hun tar litt initiativ til å snakke med meg, fordi jeg lurer på om alt som sjedde i går sjedde fordi hun var full også...Men visst hun begynner og snakke med meg, så er det bra.

Lenke til kommentar

Invester en liten chattetime med henne og spill med. Ikke for fraempå i starten, men vis normal interesse før du så skrur opp litt når hun har sagt noe du kan frame som grunn for å fatte litt sterkere interesse for henne enn at hun bare tok initsiativ til praten. Da vil din interesse oppfattes som mer genuin og du har langt større sjanser til å få deg noe allerede neste gang dere møte.

Om hun dog er kjent for å være promiskuøs så kan det være at hun faktisk ikke er ute etter mer enn bare sex, eventuelt at hun bruker sex som forhnadling for et forhold, og da er det lurt å være så upersonig som mye slik at hun føler at hun må gi mer av seg selv for å få deg interessert. Er hun av denne typen vil nmlig genuin interesse være såpass sjeldent, eller eventuelle tidligere erfaringer være så vag indikasjon, at hun kommer til å holde tilbake på sex for å teste hvor interessert du er. Da lønner det se å ha is i magen.

Lenke til kommentar

Det var jeg som to initiativ til å snakke med henne i dag, da men...

Jeg la merke til at det var flere gutter som prøvde seg på henne i går, men hun ville heller være med meg, så det er jo positivt.

Yes, det er helt riktig!

Ja, vi har avtalt å møte hverandre på en ny fest om to uker.

Hvis jeg hadde vært interessert i en dame hadde jeg tatt kontakt lenge før to uker er gått, men det er meg. Noe jeg HAR lært er å aldri overanalysere for mye, men ta en dag av gangen. Kanskje dere snakker sammen tidligere, kanskje ikke. Jeg har møtt damer som knapt har vist interesse, men som har vært dønn forelska i meg. Jeg har også møtt damer som har vist tydelige tegn på interesse, men som ikke har vært keene i det hele tatt. Damer altså. ;)
Jeg har tenkt og vente litt i kveld å se om hun tar litt initiativ til å snakke med meg, fordi jeg lurer på om alt som sjedde i går sjedde fordi hun var full også...Men visst hun begynner og snakke med meg, så er det bra.

Da tror jeg du er på rett spor. Driv med dine ting, og hvis hun tar kontakt i mellomtiden så er det flott. Plutselig finner du en grunn til å kontakte henne kanskje, og da er det sikkert i orden at du sender henne en melding også. Du har tross alt rota nok med henne til at hun burde forstå at du har lyst til å fortsette kontakten..
Lenke til kommentar

Men hvis hun ikke tar noe som helst kontakt med meg, skal jeg kontakte henne da?

Må det bety at hun ikke liker meg, eller kan det bare bety at hun ikke vil kontakte meg fordi hun vil at jeg skal ta kontakt med henne. Men jeg vil heller ikke mase mye visst hun ikke vil snakke med meg heller...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du tenker for mye på ting bare hun kan svare deg på, egentlig. Hvis du vil møte henne og synes du har ventet lenge nok så tar du kontakt. Du kan ikke prøve å være noe du ikke er, det funker ikke i lengden, så gjør det du føler er naturlig.

Og her kommer det du ikke vil høre:

Noen damer vil høre fra deg samme kvelden, noen damer oppfatter deg som masete hvis du ringer henne uka etterpå. Dette vet bare hun!

Derfor sikrer du deg en avtale når du først sitter med henne. "Skal vi møtes i morra?" eller noe sånt.. Sparer deg for mye tankevirksomhet som ikke leder noen plass, men det er etterpåklokt å si nå da.

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt kontakt senest søndag. Spør henne om hvordan helgen har vært, ikke prat for mye om deg selv, vær oppriktig interessert og ikke vær sjalu hvis hun har vært ute med noen kompiser eller venninner (dere er jo ikke sammen ennå), og så hører du på henne om hun faktisk er interessert i å fortelle deg dette. Hvis hun er interessert så ta henne med deg på Peppes pizza, gå en tur i skogen og plukk sopp eller hva nå enn dere unge gjør i dag..

Endret av Ham 550
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er da klart at hun liker deg og nok er interessert, mitt tips er at du bør ''play it cool''. Ikke skriv for mye til henne, og ikke mas på henne - da dette ofte får jenter til å miste interessen. Om du liker henne og hun er noe du vil satse på, inviter hun over på en film eller lignende.

Hvor gammel er dere?

• Liker 1
Lenke til kommentar

men er det slik at visst hun aldri tar initiativet til å snakke med meg på facebook, så er hun ikke interessert?

Eller kan det hende at hun venter på at det er jeg som skal ta initiativet?

Fordi jeg vil snakke med henne, men ikke mase veldig mye visst hun ikke vil snakke med meg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...