aurbfowhcssru54igq Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hei Har tenkt å kjøpe ny skjerm da den jeg har er en gammel Benq som har 1680x1050 som maks oppløsning. Skjermen vil bli brukt til både spilling og surfing. Har sett på denne http://www.komplett....aspx?sku=770791 men er det bedre alternativer til denne prisen? Bruker som oftest en bærbar pc ved siden av til å se film osv mens jeg spiller derfor lurer jeg på og kjøpe to skjermer? eller er det like greit og fortsette med laptopen? Kan sikkert strekke meg til 3k vist det er værdt det. Takk Endret 2. august 2013 av buttsecks Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Denne Thor-skjermen gir mye for pengene. Vil du ha en rask spillskjerm, kan du gå for XL2411T. Endret 2. august 2013 av Aerow Lenke til kommentar
aurbfowhcssru54igq Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Tja, begge så greie ut, spessielt den xl2411t. Den andre hadde jo 8ms responstid, er ikke det litt for mye til spilling da? Thor skjerm? det du linka til er vel en dell? Endret 2. august 2013 av buttsecks Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Gikk litt fort i svingene her. Fikset nå. Lenke til kommentar
aurbfowhcssru54igq Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Gikk litt fort i svingene her. Fikset nå. Den så grei ut den. Tror du det er verdt og gå for 2 av disse? Og vil jeg merke 6 ms responstid kontra 2ms? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 IPS-skjermer er generelt dårligere til spilling grunnet lang responstid og "bare" 60Hz, men har til gjengjeld mye bedre bildekvalitet enn TN-paneler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå