Pimp Lotion2k Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg klokka skjermkortet og stilte frekvensen for høyt. Kommer inn i windows men så fryser bildet. Hvordan reseter jeg klokke frekvensen.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg klokka skjermkortet og stilte frekvensen for høyt. Kommer inn i windows men så fryser bildet. Hvordan reseter jeg klokke frekvensen.. Er det noe du fysisk kan gjøre på skjermkortet? En bryter eller noe sånt som resetter? Hvilket kort har du? Evt. bare prøv Windows sikkermodus.... Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 sett frekvensen til 66/33 iforhold til CPU FSB/AGP/PCI 200/66/33mhz da er PC'n din stabil mer eller mindre, du kan også tømme Cmos minnet, ellers må du nok innstalere Windows på nytt windwos suckzzzz nothing els rockzzz med stum Q Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 var nå grafikkortet han klokket da. Jeg hadde prøvd å få tak i et annet kort, byttet til dette, fjernet alt av drivere, og satt kortet tilbake, og reinnstallert driverne. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hvilket skjermkort har du? Er enkelte kort du kan holde inne en eller annen knapp under oppstart for å starte med bios-default-frekvensene. Lenke til kommentar
Npt Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 det er for bios, han har soft-klokket det. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 var nå grafikkortet han klokket da.Jeg hadde prøvd å få tak i et annet kort, byttet til dette, fjernet alt av drivere, og satt kortet tilbake, og reinnstallert driverne. Er det ikke lettere å boote inn i sikkermodus og fjerne driverne på den måten? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 hehe..det tenkte jeg ikke på. sikkerhetsmodus er tingen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå