lashrasch Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hegre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Umiddelbart et tiltalende bilde av hegren! Spesielle lysforhold som nesten deler bildet i en slags diagonal rent lysmessig, og som jeg synes tilfører bildet en egen dynamikk! Er nok en hårfin balanse som skal til for å ikke gjøre den øvelsen helt mislykket, men du har iallefall lykkedes! Gratulerer! Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Umiddelbart et tiltalende bilde av hegren! Spesielle lysforhold som nesten deler bildet i en slags diagonal rent lysmessig, og som jeg synes tilfører bildet en egen dynamikk! Er nok en hårfin balanse som skal til for å ikke gjøre den øvelsen helt mislykket, men du har iallefall lykkedes! Gratulerer! Takk for det! Jeg er ikke heeelt fornøyd, men det var et bilde jeg hadde liggende, som jeg like godt kunne legge ut her for å forhåpentligvis få noen tilbakemeldinger på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg