-Teddy- Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hei! Jeg leter og leter på nett, men finner ikke det jeg ønsker. Trodde det var svært vanlig, så kan hende jeg har brukt for dårlige søkerord. Jeg ønsker et script som enkelt og greit slider/scroller tekst automatisk vertikalt. Jeg kommer til å mate scriptet med PHP som igjen spytter ut innholdet i form av stort sett uordnede lister. Dette scriptet (til venstre) har nesten akkurat det jeg trenger, men det har endel unødvendig Wordpress-integrasjon jeg klarer meg uten. Skal forsåvidt bruke det på en Wordpress-side, men med eget innhold. Vil gjerne ikke bruke så alt for mye tid på å plukke det fra hverandre, da jeg ikke kan JS. Krav: - Pause ved mouseover - En slags loop, ønsker ikke et stort, tomt område som man får med den (ugreie) <marquee>-taggen. Noen som vet om noen ferdige script de kan henvise meg til? Takknemlig for hjelp. Lenke til kommentar
Insula Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 http://www.jugbit.com/jquery-vticker-vertical-news-ticker/ Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Dette ser det ut som jeg skal klare å tilpasse slik jeg vil. Tusen takk! Lenke til kommentar
Fylling Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Er det ikkje veldig enkelt? inkluder greensock biblioteket, sett ein delay X antall sekunder og animer diven litt oppover for kvart paragraf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå