Paroxysm Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hei! Jeg har et B&W 600-serie oppsett (604s3 i front, LCR60s3 i sentrum og 601s3 bak) og en 50" full-hd tv. I "midten" av alt dette står en Denon avr 2807 med pre-out til en NAD c272 effektforsterker som driver frontene. Den gir meg HDMI switching fra media-pc og XBOX, samt toslink(optisk) fra en pc i hjørnet av rommet, der jeg har et par Dali Royal Menuet II som blir drevet av Denon'ens "front B" utganger for når jeg bare trenger stereo rundt pc'en. Dette er jo i og for seg et koselig oppsett, med veldig gode kritikker på den 2807'en fra når den kom ut. Jeg tror ingenting på at den leverer kontinuerlig 7x110W, da PSU'en er 490W, men jeg har vært stort sett fornøyd. Så! Jeg har muligheten til å kjøpe en H/K avr 255 for 1500,- og vurderer å bytte? Den har blitt målt til kontinuerlige 90W i 5 kanaler, tross oppgitte 7x50W, samt at den har en nyere DAC og dolby/DTS-moduser? Kanskje også bedre bilde fra den nyere HDMI'switchingen? Er det bedre kraft, DAC og bilde, på tross av at denonen kostet omtrent dobbelt så mye ny? Er ikke også H/K en litt bedre match for den litt "lyse" 600-serien enn Denon? Ja, mange vil nok bare si at jeg burde montere og høre, men det er lettere sagt en gjort under omstendighetene. I tillegg til at jeg ikke stoler så veldig på min lytteevne..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå