Ovidia2 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Death of the beauty Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Bildet er litt for loddent, tåkete og kontrastløst målt mot min smak. Jeg synes hennes fasong som et kors fungerer og til dels også komposisjonen som strider noe mot "normalen" og indikerer på en måte at hun er på vei eller forlater oss. Jeg synes det er for mye liv i øynene til at det skal kunne spille på døden dog. Og så er jeg en veldig forkjemper for at man skal forsøke å unngå skrivefeil i bildetitlene da, for det ødelegger alltid noe av opplevelsen for meg.... Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Litt enig med Espen her. Damen er en beauty i seg selv men er litt i tvil om komposisjonen her. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Synes det er meningsløst å publisere et bilde som skal forestille en død kvinne flytende i vann Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Synes det er meningsløst å publisere et bilde som skal forestille en død kvinne flytende i vann Det er selvsagt din fulle rett. Andre synes kanskje det ligger mer meningsløshet i å poste hundrevis av måkebilder som neppe er like egnet til å engasjere.... 5 Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Jepp :) Måker eller ei dame under vannet, foretrekkekker begge over! Endret 3. august 2013 av larsen_1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Den som intet våger, intet vinner, fortsett med deres måkebilder.....men de interesserer ikke meg. Tove 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Å få mange visninger sier jo også mye om bildet, ikke bare hva kommentarene sier...et bilde skal vel berøre. Dokumentering av natur er greit men for meg ikke like interessant... Jeg legger ut det som er interessant for meg:) Tove 2 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 I grunn engig med Espen..litt mer kontrast hadde vel gjort seg. Død eller ikke...likte iden,bare noe små justeringer som skal til her ;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Synes det er meningsløst å publisere et bilde som skal forestille en død kvinne flytende i vann Det er selvsagt din fulle rett. Andre synes kanskje det ligger mer meningsløshet i å poste hundrevis av måkebilder som neppe er like egnet til å engasjere.... Det er også din fulle rett Espen, og ikke like måker..allikevel elsker jeg dyr, da spesiellt fugler..og kommer til å irritere dere med mine måkebilder . Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Jeg er vel antagelig i "måkegjengen", men synes det er veldig spennende med mange av bildene dine. Hadde vært spennende å forsøke seg på noe annet, men har liksom ikke synet for det. Fortsett å gi oss noe annet!! 2 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 DAGENS BILDE: Fotografier er ikke alltid snille. Noen ganger stryker de oss medhårs og tilfredsstiller behovet for noe vakkert å se på, andre ganger fyller de oss med en sterk følelse av ubehag og utløser debatt. Dette bildet tilhører sistnevnte kategori. Selv om bildets tittel henviser til døden, vil jeg her prøve meg på en alternativ tolkning. Når jeg ser bildet, ledes tankene mot den mellomtilstanden man befinner seg i mellom våkenhet og søvn. Tiden flyter uten at man registrerer den, tankene driver fra et tema til et annet - uten mål og mening. Bildet er dystert, absolutt, men tankevekkende og flerstemt. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Tusen takk for at dette ble valgt til dagens bilde! Det satte Tilde og jeg stor pris på Vårt samarbeide innen foto gir oss stor glede og utvikling da vi inspireres av hverandre til nye bilder.. MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg