Gå til innhold

Death og the beuty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet er litt for loddent, tåkete og kontrastløst målt mot min smak.

Jeg synes hennes fasong som et kors fungerer og til dels også komposisjonen som strider noe mot "normalen" og indikerer på en måte at hun er på vei eller forlater oss. Jeg synes det er for mye liv i øynene til at det skal kunne spille på døden dog.

Og så er jeg en veldig forkjemper for at man skal forsøke å unngå skrivefeil i bildetitlene da, for det ødelegger alltid noe av opplevelsen for meg....

Lenke til kommentar

Synes det er meningsløst å publisere et bilde som skal forestille en død kvinne flytende i vann :cry:

Det er selvsagt din fulle rett. Andre synes kanskje det ligger mer meningsløshet i å poste hundrevis av måkebilder som neppe er like egnet til å engasjere....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Synes det er meningsløst å publisere et bilde som skal forestille en død kvinne flytende i vann :cry:
Det er selvsagt din fulle rett. Andre synes kanskje det ligger mer meningsløshet i å poste hundrevis av måkebilder som neppe er like egnet til å engasjere....

Det er også din fulle rett Espen, og ikke like måker..allikevel elsker jeg dyr, da spesiellt fugler..og kommer til å irritere dere med mine måkebilder .

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

Fotografier er ikke alltid snille. Noen ganger stryker de oss medhårs og tilfredsstiller behovet for noe vakkert å se på, andre ganger fyller de oss med en sterk følelse av ubehag og utløser debatt.

Dette bildet tilhører sistnevnte kategori.

Selv om bildets tittel henviser til døden, vil jeg her prøve meg på en alternativ tolkning. Når jeg ser bildet, ledes tankene mot den mellomtilstanden man befinner seg i mellom våkenhet og søvn. Tiden flyter uten at man registrerer den, tankene driver fra et tema til et annet - uten mål og mening.

Bildet er dystert, absolutt, men tankevekkende og flerstemt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...