mr170 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Er det noen som har personlige erfaringer med Multicom W650S, da særlig med tanke på batteritid, kvalitetsfølelse og viftestøy? Link til PC: http://tinyurl.com/p25hnkc Jeg har planer om å kjøpe en bærbar PC til en del tung videoredigering (Premiere Pro CS6, AE, etc.), men jeg ønsker samtidig slippe å bære på en koloss (For dette blir en bærbar som ikke bare skal stå ved et skrivebord). Derfor vil jeg heller ofre litt ytelse for å holde vekt og størrelse nede. Hvis noen har andre gode forslag for denne bruken, hadde det vært supert. Her er litt mer info slik at det blir lettere å finne en passende PC. - Pris: +-10K - ca 15,6'', matt skjerm - Mulighet for minst 16 GB RAM - i7, ikke nødvendigvis Haswell. - God batteritid ved normal bruk. - Godt skjermkort, men trenger ikke være high-end (for det koster). - Helst SSD, men ikke nødvendig (Det kan jeg evt. bytte). - USB 3.0 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Regner med du har lest notebookcheck.net sin test allerede? Hvis ikke gir den ihvertfall mange gode pekepinner: http://www.notebookcheck.net/Review-One-K56-3F-Clevo-W650SR-Notebook.96272.0.html Det jeg syns er mest negativt med den ut fra testen er det svært høye støynivået og til dels også høye varmenivået på komponenter og kabinett. Hadde nok heller tittet på f.eks asus N550JV eller forrige versjon asus N56VZ/N56VB. Lenke til kommentar
mr170 Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Takk for svar! Den testen hadde jeg faktisk ikke sett, takk for tips. Litt negativt at støynivå og temperatur ble så høye, så jeg tror kanskje det blir et annet valg i stedet. Jeg skal se litt på de to modellene, så får jeg se hva det ender med! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kanskje 770Z5E kunne være noe? Lenke til kommentar
mr170 Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Den har jeg faktisk hatt i tankene lenge, men slo det i fra meg en liten stund pga merkelig RAM-oppsett (4 GB loddet på hovedkortet). Uansett endte det opp med kjøp i går kveld, da de fleste av konkurrentene enten er for store, støyer for mye, eller har dårlig batteritid. Også er kvalitetsfølelsen på 770Z5E langt høyere enn en rekke andre bærbare, og det er et stort pluss! Takk for innspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå