Gå til innhold

Two Player spill til PC, noen kule bortsett fra fotball?

Anbefalte innlegg

hei, skulle gjerne tatt opp 2 player tradisjonen fra amiga på pc og lurer på om det finnes noen bra 2 player spill til pc bortsett fra fotballspillene. Finnes det forresten noen gode hockeyspill? (ser at EA sitt nhl2003 fikk dårlig kritikk på gamer.no, finnes det hockeyspill i evo pro sin ånd?)

alle tips mottas med takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes det forresten noen gode hockeyspill? (ser at EA sitt nhl2003 fikk dårlig kritikk på gamer.no, finnes det hockeyspill i evo pro sin ånd?)

Spillet fikk 4, og det er ikke en dårlig karakter. Leser du omtalen vil du se at spillet er bra, men at NHL 2002 kanskje er mer underholdende. Dessuten er spillet testet på Xbox og ikke PC. NHL 2002 kan du plukke opp billig rundt omkring tror jeg.

Lenke til kommentar

har lest omtalen, hvor grafikk og lyd trakk opp, spillbarheten var vel ikke helt på topp.

dessuten, har spilt alle fifa spillene og synes de er rett og slett dårlige fotball-simulator spill, konami lager de beste fotballspillene synes jeg.

så, finnes det f.eks. andre gode sportspill som ikke er laget av EA?

og takk for tipsene!

Lenke til kommentar
hei, skulle gjerne tatt opp 2 player tradisjonen fra amiga på pc og lurer på om det finnes noen bra 2 player spill til pc bortsett fra fotballspillene. Finnes det forresten noen gode hockeyspill? (ser at EA sitt nhl2003 fikk dårlig kritikk på gamer.no, finnes det hockeyspill i evo pro sin ånd?)

alle tips mottas med takk

Vil si det beste er å laste ned WinUAE, og dra ned alle de gamle spillene dine til Amigaen jeg :yes:

Ikke noe som er fetere enn å ha nostalgi-tripp back to the old days og sitte med en kamerat å spille alle de gode gamle klassikerne! :woot:

Skulle du trenge hjelp med å sette det opp å få det til å virke kan du bare sende meg en PM :wink:

Lenke til kommentar

Det vil bli mulig å spille co-op multiplayer i The Lord Of The Rings: Return Of The King, spillet basert på den tredje filmen. Dette er et actionspill, hvor man slakter ned Uruk-Haier og andre uvesen på ganske spektakulært vis. Det er ikke utgitt enda, imidlertid er det sluppet en demo. Kun med singleplayer, men du finner jo ut om du liker det eller ei. Last den ned her.

Mens du venter kan du kose deg med The Rage! Det har sterke likhetstrekk med ovennevnte spill, men satt i en mer virkelighetsnær verden. Man kjemper med nevene og beina, samt diverse våpen som maskingevær og golfkøller. Demoen finner du her.

Hvis du liker sinnsyke skytespill har Serious Sam spilt-screen. Her er demoene av eneren og toeren. Jeg vet dog ikke om de inkluderer denne modusen.

Ellers finnes det utallige sport- og racing-spill med denne muligheten. Selv spiller jeg ikke så mye slikt, så jeg har ingen gode eksempler å vise til, men det er det sikkert noen andre som har.

Håper dette var til hjelp. Ha det gøy! 8)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Spillet fikk 4, og det er ikke en dårlig karakter.

Har ikke vært inne på gamer.no på laaan tid, så dette er kun en subjektiv mening.

Trodde ingen spill som ble omtalt på gamer.no fikk under 3 jeg. Synes dere er meget generøse i karraktergivningen. Samme med hw.no, de gir omtrent _aldri_ dårlige karakterer.

Nå kan jeg jo hende at de bare omtaler gode produkter, men når jeg aldri har sett terningkast 2 på gamer.no llr hw.no sier det litt ;)

Lenke til kommentar
konami lager de beste fotballspillene synes jeg.

så, finnes det f.eks. andre gode sportspill som ikke er laget av EA?

Ikke enda (når det gjelder fotballspill, i alle fall. Vi har jo Virtua Tennis og slike spill, da), men Pro Evolution Soccer 3 kommer til PC senere i år.

Gamespot:

"The PC game will be identical to the PS2 version, except that it will be capable of higher graphical detail. Both versions are scheduled for release in Europe this November."

Lenke til kommentar

Menar du två spelare på en dator, eller en dator var?

Delad dator så fungerar diverse pinball-spel, t ex.

Combat Mission 2 (Barbarossa to Berlin) går att spela på en dator, men det är mycket skojigare om man har varsin dator.

Två datorer:

- Combat Mission 2

- Steel Beasts (samarbete eller mot varandra)

- Airfix Dogfighter

/Olle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...