sore Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Du kan få plass til mye moro i det nye kompaktkabinettet til SilverStone.Test: SilverStone Sugo SG10 Lenke til kommentar
Labia Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Denne blir min neste kabinett når mATX på x99 er på marked. En dobbel GTX 890? med 64gig ram i kompakt form. Danker de fleste store støvsugere. Minimalitisk og minimal kabinett er trenden fremover. 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Men skulle gjerne vært flere som Corsair 540 med mulighet for e-atx. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg synes det fortsatt er for stort. Eller rettere sagt; for høyt. Min SG07 passer akkurat inn i stereobenken. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 But but... it's so butt ugly! 1 Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Mener å ha lest test av dette kabinettet tidligere, hvor de fant de fikk bedre cpu-temperatur ved å snu viften i topp. Noe å vurdere som et tillegg til tester eller for dere som evt velger å kjøpe det. Fikk selv lyst på det da det ble lansert, men har i ettertid kommet frem til at det antageligvis bråker mer enn det smaker å ha et lite kabinett som dette opp pulten enn mer standard størrelse under.. :-/ Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Herr Sørnes, de bør ta dem et kurs i produktfotografering. Har du ingen yrkesstolthet? Spesielt bilde nr. 2 på 2. side er jo en skam. Fullt av fettete fingermerker. Ser dette veldig ofte på tek.no. Tørk av produktene og gjør dem presentabel før fotografering. Ellers en flott test. Endret 3. august 2013 av Tommelom Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Knøtteliten med for lite plass til skikkelig kjøling - med masse vifter som kompenserende tiltak. Hvorfor ikke bare bygge spillpc inn i en støvsuger. Sugo - sais it all. Lenke til kommentar
coffeeh Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 neh.. Heller Bitfenix Prodigy for små pc'er :-) Penere, mer fleksibelt, billigere, bedre plass til god kjøling (til og med plass til grei vannkjøling). Men da må man jo såklart klare seg med m-itx, og det er det jo langt fra alle som gjør.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) I mange tilfeller ønsker jeg bilder fra et arbeidsmiljø som gir et inntrykk av fotavtrykket. Synes fortsatt SG07 er et bedre alternativ om man vil ned i størrelse fra konvensjonelle kabinetter. Endret 18. august 2013 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå