Gjest Slettet-sLPwr6 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hei! Kjøpte meg en Samsung galaxy s4 active mandag kveld. Ble først skuffet over dårlig batteritid, men så er jeg en storforbruker. Etterhvert så har jeg lagt merke til en flimring i skjermen på laveste lysstyrke,og etter litt studering Ser jeg at skjermen ikke sitter rett i rammen. På et sted er den nesten over kanten rundt skjermen. Er dette vanlig eller verdt å klage over? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ja, returner den ved mindre det er noe du kan leve med. Slike skader er ikke askeptable på et nytt produkt. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Dersom skjermen er montert feil inne i telefonen kan det skape press på skjermen som resulterer i flimring. Samsung har 7-dagers DOA, så jeg anbefaler deg og ta den med tilbake til forhandler alerede i dag og spørre om de kan søke om og returnere den som DOA, slik at du får en ny salgs-pakke og ikke bare tilbud om normal reparasjon. Ta med alt tilbehør og eske, ikke bare telefonen, samt kjøpskvittering. Endret 3. august 2013 av Backpfeifengesicht Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå