Skurupu Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Én ting er å kjøre grisefort. Det veit "alle" er lavpanna oppførsel av verste sort, Det er skrytingen som provoserer. Hadde jeg mistet lappen for råkjøring hadde jeg vært kjempeflau. Det blir litt som å gå ut offentlig å si "ble tatt for sexkjøp i helga!!! xD xD". Det er derfor jeg trur dette er trolling. Kan godt være han faktisk har mistet lappen, og at den historien er sann, men grunnen til at han har laget denne posten er kun for å provosere. Med viten og vilje. Dermed troll. Endret 3. august 2013 av Skurupu 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Beklager dårlig kvalitet, men stripa (Kellermannen) hadde gått ut av dagbladet's online tegneserie-sirkulasjon og er en oppskalert thumbnail jeg fant med google. Anonym poster: 71cbde6393f7b8617778ea86ad95dd7a Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Fikk en åpenbaring her omdagen og innså hvor patetisk, barnslig og uansvarlig det egentlig er. Skjønner hvorfor dere ble så provosert av hva jeg sa. Takker til alle som gadd og bry seg 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå