Gå til innhold

[Løst] Hvordan er trådløs teknologi idag?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Bruker idag ett Logitech G35 til hovedsaklig gaming + musikkproduksjon (Merk: musikkproduskjon kun i små grader når jeg sitter med en idè i hodet, tar senere med prosjektet videre til "studioet" mitt)

 

Er dog strålende fornøyd med G35 når det kommer til kvalitet, lyden er god, headsettet sitter bra når man blir vandt til det, eneste som irriterer meg er kabelen. Den tuller virkelig til seg siden "plastik" beskyttelse er så stiv.

 

MUIydlhh.jpeg

Kabelen er ikke akkurat 2 meter lenger.

 

Dette er andre headsettet jeg har, og nå er jeg lei.

 

 

Det jeg lurer på er hvordan trådløs teknologi har endret seg når det kommer til lyd, jeg har ikke testet dette på kanskje 10 år og håper kanskje dette har blitt bedre!

 

Noen her med erfaring (positivt/negativ) og hvor mye jeg bør forvente meg får samme kvalitet som g35?

Endret av teb1986
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Batteritiden varier selvsagt etter bruk, men jeg har null problemer med å få 8-10 timer ut av det, ved konstant bruk. Spiller en del samt VoIP, og har musikk på konstant. Så driverene står som regel aldri i ro. Tar 2-3 timer å lade det fra tomt til fullt, under bruk. Rundt 2 timer flatt om det ligger avslått under lading.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...