Mira Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har spurt om dette før, men ingen som svart. problemet er at når jeg klikker på skru av maskinen eller start på nytt, så tar det ca 10 min før det kommer <windows avslutter> og deretter 5 nye minutter før den skrur seg helt av. Noen som aner hva det kan være :-? ps. reset knappen min funker ikke, sikkert feil kobla, kan det ha noe å si :-? Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har du Logitech tastatur? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hva slags windows versjon har du? Jeg hadde samme problem med Win2000 helt til jeg la in SP4 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har hatt samme problemet selv. Mistenkte nVidia sine drivere, da det forsvant da jeg skiftet til ATI, men er slett ikke sikker. -KJ Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hvis du bruker Logitech Tastatur med USB-kontakten, kan dette være problemet. Logitech har hatt problemer med noen av driverene, regner med at de har fikset det til nå. Men er ikke sikker. Prøv å un-installere driverne og/el. koble til via PS/2 kontakten. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har hatt samme problemet selv. Mistenkte nVidia sine drivere, da det forsvant da jeg skiftet til ATI, men er slett ikke sikker. -KJ Har selv opplevd det samme med en versjon av NVIDIA driverne. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Du har ikke noen P2P programmer som kjører(Imesh eller kazaa). Det tror jeg kan være problemet Lenke til kommentar
Mira Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Har hatt samme problemet selv. Mistenkte nVidia sine drivere, da det forsvant da jeg skiftet til ATI, men er slett ikke sikker. -KJ [f]jevel? Har logitecj ja, i USB porten, kanskje det er problemet. Finnes det noen nyere drivere da? Uten dette problemet? Laste ned ATI drivere for chipset? Det du mener? Specs: Abit nf7-2 v 2.0 xp2500@3200 Ati radeon 9800pro @ 425/380 win xp pro norsk Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Les posten min, hadde vært greit hvis du prøvde det... Kan du ikke bare bruke PS/2 porten da? Lenke til kommentar
Mira Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 sorry for en rotete post, var trøtt og hadde det travelt. poenget mitt var at jeg gjerne ville ungå å ha musen i ps/2 fordi jeg har mistet adapteret. men jevel, slutta problemet når du instalerte ATI drivere for HK(nok en gang uten spm.tegn ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå