Gå til innhold

Får ikke lest av noen cd-plater...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei juzamsig!

Eg hadde dette problemet for ei stund tilbake.Eg kjøpte ein 16x/40/10 Plextor brennar på Komplett.no i fjor.Etter eit halvt år slutta den å lese alle typer plater(brent,orginale musikk cd) eg sendte ein e-post til [email protected] og fortalte om problemet..Der møttte eg ein hyggelig person som fortalte meg at cd-brennaren sannsynlegvis var defekt.Der han fortalte meg om eit skjema eg måtte fylle ut(ligger på plextor.be sidene)og kva transportselskap eg skulle bruke..For å frakte cd-brennaren til Belgia(!)...Eg fortalte at eg ville ha ny brennar..Tok kontakt med komplett.no og ba om ein kopi av kviteringa.Fekk den la den ved pakken.Tok kontakt med transport selskapet..Fortalte at det var vanskelig å treffe meg på dag tid sidan eg jobba..Så det kom ein trailer og henta den på jobben min..Etter ei stund fekk eg beskjed fra [email protected] at dei hadde mottatt cd-brennaren og hadde sendt meg ein ny.Og dei fortalte meg når eg kunne vente å få den på døra.(No har Plextor beslutta å bruke eit anna transportselskap enn det eg brukte..Plextor.be var ikkje fornøyd med tenesten dei kjøpte av firmaet..Plextor meinte at dei brukte for lang til for henting/levering..)Eg fekk da ei rekning på omlag 800-900Nok for WAt og frakt..Eg tok kontakt med [email protected] som sa dei skulle ta å betale rekninga.Eg tok kontakt med Transport selskapet å sa at det var Plextor skulle ha rekninga..

Og eg satt med ein ny og fungerande cd-brennar..

Synest supporten var veldig bra...

Stabil..Ingen feilbrenningar så langt..Ikkje på den nye eller gamle..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...