Kubjelle Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Vel, dette er to voksne individer! Har de fått følelser forandre så er det lite og gjøre med det altså! Man kan ikke pålegge kompiser eller andre voksne besøksforbud til eksen bare fordi man synes at det er «kleint». Jeg er for å ta en prat, for at dere skal være på «samme side» i boka, snakk om hva du føler, og at du synes at dette eventuelle forholdet hans til eksen din er litt merkelig i ditt hode. Men, du kan altså på ingen måte tvinge han eller henne til ikke å se hverandre, eller få følelser for hverandre. Den enste som vil tape er deg selv om du velger å gå ned den stien! Er ikke enig. "Kompisen" hadde et valg. Han valgte å ta kontakt med henne. Hvorfor i all verden skulle han velge å ha sosial omgang med eksen til bestekompisen? Styr unna, da er det mindre sannsynlighet for at følelser blusser opp. De valgene han tok førte til at han ikke satt seg selv i den posisjonen at følelser lett kan blusse opp. Du gjør rett og slett ikke sånt med din beste kamerat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Rent moralsk er det ingenting i veien for å være sammen med eks'en til en kamerat, (selv om det virker litt underlig på meg). Det som imidlertid virker å være galt fatt her er uærlighet kameratene imellom. Slikt er ikke bra uansett hva det måtte gjelde, men spesielt lumsk blir det jo med lureri i et trekantforhold som dette. Kan hende dama ikke vil ting skal komme ut og elskeren er redd for at forholdet skal opphøre sånn at holder nebbet lukka. Isåfall et urimelig dårlig valg av fyren, tenker tydeligvis vel mye med feil hode. Manneregel 7: La aldri damer foråsake splittelse i kameratgjengen. (Meget skummel sak å bryte den der...) Endret 5. august 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Det er vel en uskreven regel å holde seg unna eksen til kompisen. Hadde ikke spart på en slik venn 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Merkelig hva slags inntrykk dere har fått etter hva jeg skrev i innleggene mine og hvordan dere reagerer på det. Nesten mer spennende enn situasjonen i seg selv. Jeg mannet meg opp og tok i dag en prat med min eks og fikk hvertfall forklart at hun aldri ville gått bak min rygg og at det ikke har skjedd noe, eller er noe på gang. Hun sa de hadde vært mye sammen, men bare som venner, og den siste tiden ganske ofte fordi min kompis visstnok har slitt litt med livet generelt og har trengt noen å snakke med (de har jo, som nevnt, kjent hverandre godt i snart 6 år). Tydelig at jeg ikke har nok aksept der i gården til at han kunne pratet med meg om det. Hun mente det også må ha vært grunnen til at han har "løyet" om hvor han har vært siden han ikke har hatt lyst til å snakke om dette med kompiser, og ikke har orket å dra ut/finne på ting. Jeg har aldri hatt problemer med å kunne stole på henne før, så da har jeg vel heller ingen grunn til det nå heller og lar denne saken ligge død. Takker for innspill Anonym poster: 8a41051710ea80dcbc04212ca123e961 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå