Niklasp Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 NASA har satt sammen alle bildene til en video.Dette har Curiosity sett på Mars det siste året Lenke til kommentar
Hjemlengsel Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Kan et kamera se? http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=se&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Hva med litt høyere presisjonsnivå på en journalists språk? Lenke til kommentar
Hjemlengsel Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Nei, dersom man har et avslappet forhold til presis og korrekt informasjon er jeg veldig enig. Det samme dersom man velger å prioritere annerledes og ignorere "informasjonen". Sjøl gjorde du visst ingen av de delene, nightzirch, siden du fant det formålstjenlig å meddele hva jeg nettopp siterte? Kan det antyde at du burde bruke speil i forhold til ditt eget budskap også, og ikke bare kikkert? Som jeg nettopp siterte i annen sammenheng, "kast ikke stein når du sitter i glasshus".Jeg er heilt åpenbart ikke aleine om å ha ei meining om internetts informasjon... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hadde de ikke råd til å sette inn et farge kamera? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hadde de ikke råd til å sette inn et farge kamera? Spør du kameraet eller mener du fargekamera? Endret 2. august 2013 av Dan-Levi Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Spør du kameraet eller mener du fargekamera? Dust Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg