brosolok Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 hei, jeg har nylig kjøpt meg Skyrim: legendary edition til PC, og gledet meg veldig til at jeg kunne få spilt det. jeg har nettopp kjøpt meg en ny PC, som er sånn mitt på treet, men det byrde jo da kunne kjøre Skyrim her er innmaten: - XFX ProSeries Core edition 550W PSU - AMD AM3 + FX - 4300, 95W - Gigabyte GA -970A - UD3, S - AM3+, REV 3.0 - XFX RADEON HD7870 2GB - kingston DDR3 HyperX 1600M Hz 8GB (2x4GB) - kingston SSDNow V300 120GB 2.5 - seagate barracuda 1TB håper noen har tid til å hjelpe meg Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 får du noen feilmeldinger? Lenke til kommentar
brosolok Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 nei, har ikke fått noen feilmeldinger. det eneste problemet er at det er utroligt sakte og lagger helt sykt. tok nettop en test på "Can you run it?" og her er resultatet http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/Requirements/the-elder-scrolls-v-skyrim/11231?p=a det står at jeg bare har 256 MB dedikert til grafikk kortet mitt, men jeg kjøpte et grafikk kort med 2GB! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hvor kjøpte du PC-en ifra, og hvilken PC er det? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har du lastet ned drivere? Lenke til kommentar
brosolok Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hvor kjøpte du PC-en ifra, og hvilken PC er det? jeg kjøpte PC-en fra komplett, den het "Komplett Gamer a05" Har du lastet ned drivere? drivere? forklar Endret 2. august 2013 av brosolok Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ta en tur innom denne siden. Og er skjermkabelen koblet inn i Skjermkortet og ikke hovedkortet? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 drivere? forklar Altså, Skjermkortet ditt og de andre delene i pc'en trenger regler å følge, det sørger driverne for, har du feil drivere kan problemer som du nevner oppstå på AMD sine nettsider kan du bruke auto-detect så finner den riktig driver for deg. Lenke til kommentar
brosolok Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Ta en tur innom denne siden. Og er skjermkabelen koblet inn i Skjermkortet og ikke hovedkortet? Å HERREGUD!!! hadde koblet skjermkabelen til hovedkortet -.- skal kjekke om det fungerer nå Lenke til kommentar
brosolok Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Å HERREGUD!!! hadde koblet skjermkabelen til hovedkortet -.- skal kjekke om det fungerer nå det er fortsatt veldig hakkete Lenke til kommentar
brosolok Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 prøvde testen "Can you run it" testen på nytt og da stemte det overens med hva jeg visste http://www.systemrequirementslab.com/CYRI/Requirements/the-elder-scrolls-v-skyrim/11231?p=a Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 can you run it sjekker vel bare om komponentene er kraftige nok, det trenger du ikke sjekke flere ganger(!) har du oppdatert driverne? Har du satt sammen pc'en selv, sjekk at alle kabler sitter som de skal, hvis du har satt den sammen sjekk inni også. Lenke til kommentar
brosolok Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 can you run it sjekker vel bare om komponentene er kraftige nok, det trenger du ikke sjekke flere ganger(!) har du oppdatert driverne? Har du satt sammen pc'en selv, sjekk at alle kabler sitter som de skal, hvis du har satt den sammen sjekk inni også. har ikke satt sammen PC selv, men jeg så nå at det fulgte med en CD hvor det sto AMD driver installation CD. er dette driveren? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 har ikke satt sammen PC selv, men jeg så nå at det fulgte med en CD hvor det sto AMD driver installation CD. er dette driveren? Ja, det er drivere, men det er ikke garantert det er den nyeste, så hvis du får det til å fungere burde du senere se om det har kommet nyere Lenke til kommentar
brosolok Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Ja, det er drivere, men det er ikke garantert det er den nyeste, så hvis du får det til å fungere burde du senere se om det har kommet nyere får ikke til å spille av/installere CD-en. Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Du finner de nyeste driverne til skjermkortet ditt hos www.amd.com Lenke til kommentar
brosolok Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 jeg laster ned en driver som kom ut den 01.08.2013 tror det fikser seg nå folkens Lenke til kommentar
brosolok Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 tusen takk alle sammen det fungerer som smurt! Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Supert! Kos deg med Skyrim Fus-Ro-Dah 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hardt å ikke være tekno-frelst! edit: sett tråden som løst Endret 2. august 2013 av Korporal Kranium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå