Espen Jansen Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Romvesendop og seksuelt innhold fjernet fra Saints Row IV. Les hele saken Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Gleder meg til å prøve alt det "uncutta" versionen av Saint's Row IV har å by på som mesteparten av resten av verden vil få kunne kjøpe og ha moro med. Allerede kjøpt ferdig på Steam så gleder meg til 23 Står på Steam siden at spillet releaser om 2 uker, 6 dager og 9 timer Forventer GTA5 i postkassa om 45 dager og 21 timer. Håper SR4 vil iallefall gjøre at de siste ukene går fortere og at GTA5 gjør at de siste 2 månedene til PS4 med Watch Dogs og Black Flag kommer Sikle Sikle Lenke til kommentar
CrazySheep Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Fint for australiarne at begge de nye konsolene er regionfrie slik at de kan omgå fremtidig sensur... Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Det var forsinkelse på lasering av et zombiespill(noe ala Arma) "State of Decay", i Australia fordi spillet inneholdt referanser til narkotiske stoffer. Skjønner meg ikke helt på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå