hugRmunR Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Ut i fra det jeg har sett blir det en veldig oppgradert WoW stil Ikke bann Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Det her virker jo lovende da! Kanskje det endelig kommer et nytt mmorpg siden WoW som kan fenge interessen min. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Likte veldig godt grafikkstilen. Er det Free to Play på samme måte som PlanetSide 2? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Håper det er et "Pay Once, Play forever" type spill. Og dette er et spill jeg vil se nærmere på, de prøver ihvertfall ut noe nytt kontra visse andre. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Kjip grafikk for å tekkes WoW-publikumet, men PR-snakket høres bra ut på papiret. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Bare legg hele grafikk klagingen i graven. Spillet er i early-alpha, det ligner ikke på wow annet enn karakterer og grafikken er der for andre grunner enn å "tekkes med wow-publikumet". Det er så jævlig ignorant. Se videoen jeg linket til på youtube så kanskje forskjellen mellom grafikk og grafikkstil kan forstås. 1 Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Selv om de sikkert ikke endrer dette så kan det være greit å stemme på denne. http://www.change.org/petitions/sony-online-entertainment-manage-their-own-games-and-customers-in-eu Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Bare legg hele grafikk klagingen i graven. Spillet er i early-alpha, det ligner ikke på wow annet enn karakterer og grafikken er der for andre grunner enn å "tekkes med wow-publikumet". Det er så jævlig ignorant. Se videoen jeg linket til på youtube så kanskje forskjellen mellom grafikk og grafikkstil kan forstås. Tror du bommer litt på mål med personangrepet ditt. Grafikken er helt grei den, spesielt til å være 3D. Det er grafikkstilen som ligner på WoW. Grafikkstilen er der selvsagt for å tekkes WoW-publikumet. Sony er dessverre smarte nok til å skjønne hvordan de tjener penger, og WoW-publikumet må strykes med hårene. Jeg skulle ønske de hadde mot nok til å gjøre sin egen greie, men det er vel omtrent selvmord i MMO-bransjen. Endret 3. august 2013 av radiohodet Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 (endret) Er overrasket over at så mange av dere klager over grafikken. Men på den annen side, når var forrige gang noen annonserte et MMO og folk ikke klagde på grafikken? Kan faktisk ikke huske at det noensinne har skjedd. Er ganske spent på dette. Har brent meg før en del ganger, men ulikt andre spill kan EQ:N faktisk leve opp til det meste de lover. Det er ikke så mye nytt her, men vi har aldri hatt så mange ting skrudd sammen oå en gang før. Verden er jo bare som i Minecraft. Ansiktsanimasjoner hadde vi i LotRO. Multiclassing er ikke akkurat nytt, det heller. Men alt på en gang? Interessant. Edit: Everquest II: Everquest Next https://www.everquestnext.com/media?category=video Grafikken i EQ:N er betydelig bedre, men stilen er da mye av den samme? Endret 3. august 2013 av Lykketrolling Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Tror du bommer litt på mål med personangrepet ditt. Grafikken er helt grei den, spesielt til å være 3D. Det er grafikkstilen som ligner på WoW. Grafikkstilen er der selvsagt for å tekkes WoW-publikumet. Sony er dessverre smarte nok til å skjønne hvordan de tjener penger, og WoW-publikumet må strykes med hårene. Jeg skulle ønske de hadde mot nok til å gjøre sin egen greie, men det er vel omtrent selvmord i MMO-bransjen. Jeg håper for alle sin skyld at dette er et dårlig forsøk på trolling. Har du i det hele tatt sett presentasjonen fra EQNext? De gjør at nytt og de gjør noe ingen andre har gjort før. Ta en titt på presentasjonen deres så ser du at du tar grådig feil. 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Men på den annen side, når var forrige gang noen annonserte et MMO og folk ikke klagde på grafikken? Kan faktisk ikke huske at det noensinne har skjedd. Var vel ikke så mange som klagde på grafikken til AOC, LOTRO og Planetside spillene? =P Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Kanskje ikke i AoC, men de andre? Det var nok det. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 TSW også, mye bedre grafikk enn AoC. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Det er nok en del som har klaget på grafikken i både AoC og TSW. Hva som er 'bra' grafikk er relativt. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Då må de ha sammenlignet med singleplayer spill. Ingen andre i den mmo genren er i nærheten av TSW. Ikke mange andre mmo som ser så bra ut på en 55 tommer;P Uansett ser spennende ut dette spillet, grafikken synes jeg ser over middels standard på mmo. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Det er nok en del som har klaget på grafikken i både AoC og TSW. Hva som er 'bra' grafikk er relativt. Og ikke minst subjektivt. Om de holder det de lover, så vil nok folk flest måpe. Endret 4. august 2013 av Northern Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Liker veldig den artistiske stilen EQN vil ha jeg. Verden og karakterene i den blir mer uttrykksfulle en om dem hadde valgt en mer realistisk stil tror jeg. Se en løve med gigantiske skulder armor ville vel bare se snodig ut om det hadde vært en realistisk stil dem ville ha fks. Endret 4. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Då må de ha sammenlignet med singleplayer spill. Ingen andre i den mmo genren er i nærheten av TSW. Ikke mange andre mmo som ser så bra ut på en 55 tommer;P Uansett ser spennende ut dette spillet, grafikken synes jeg ser over middels standard på mmo. Det kommer alt ann på hva man mener med bra grafikk. Selvsagt blir det feil å sammenligne grafikken i Call of Duty med Legend of Zelda, men det går fint å diskutere grafikken hver for seg. Call of Duty prøver seg på realisme og alt det der, så da blir det logisk å diskutere hvor pent det ser ut, hvor realistisk ting er og alt det der. Zelda er mer 'tegneserie', så da diskuterer man heller selve stilen. LoZ: Link between worlds har mye skarpere grafikk enn tidligere spill, og alt ser penere ut om vi snakker bildekvalitet, Men en del klager likevel, fordi de ikke liker selve stilen. Et MMO blir mye av det samme. Vi kan ikke direkte sammenligne grafikken i EQ:N med TSW, fordi det er to helt forskjellige typer grafikk. TSW er mer realisme, mens EQ:N er mer tegneserie. Det er nokj der mange klager mest. TSW ser ikke realistisk nok ut til å være realistisk, men det er ikke tegneserien nok til å være tegneserie heller. Det og AoC faller mellom to stoler, så mange vet ikke helt hva de ser etter. EQ:N minner nok en del om WoW, GW2, Warhammer Online osv i stilen, men det er en bra ting, fordi folk er vant med det. Selv om stilen minner litt om WoW, er det ikke til å komme utenom at WoW er over ti år gammelt, og EQ:N helt nytt. Stilen vil dermed være lik, men grafikken er langt, langt bedre. Det liker man. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Live stream http://gamescom.esl.eu/channel/esltv/ Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Mange norske som gleder seg til dette spillet?Vi i NoX (Norse Oil eXpedition, norsk online gaming community) har hvertfall øynene åpne på dette spillet. Vi er vel godt rundt en 30 stk som skal prøve spillet.Vi har også dedikert en nyhetsside til spillet som du finner på http://EverQuestNext.no eller http://eqn.no Om de greier å få til god bygging i Landmark og god PvP i Next, så kommer nok dette til å bli et veldig godt spill. Jeg håper bare de lager en collectors edition av dette spillet, selv om mange Free 2 Play spill aldri finner veien til butikkhyllen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå