Gå til innhold

Corsair M65 tok kvelden fullstendig..

Anbefalte innlegg

Hei!

Skulle skru på pcen i dag, og den brukte eksepsjonelt lang tid på å boote, og restarter seg selv flere ganger før jeg fikk opp windows. Kom ikke stort lenger da alt frøs på innloggingsskjermen.. Trodde først jeg hadde et alvorlig problem og begynte å ta fra hverandre pcen for å feilsøke skjermkort, ram, disker osv.. Fikk verken tastatur eller mus til å fungere i Bios, og postboot tok evigheter. Til slutt dro jeg ut alt unntatt skjerm og strøm, og DA bootet den opp.. Etter litt feilsøking i revers viser det seg at det er musen som er synderen.. Har aldri opplevd noe slik før.. hvordan kan en mus få Pcen til å knele fullstendig? :roll: Når jeg plugger i musen etter windows har startet opp står bare "This USB device has malfunctioned" og får null kontakt med musen gjennom corsair programvaren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

har vært borti en sak hvor pc ikke startet om det var noe tilkoblet usb. Var da en feil i bios. Så det trenger ikke være musa, men at det er noe tilkoblet usb porten.

Lenke til kommentar

Den virker ikke på noen andre pcer heller.. Den bare blinker og blir ikke gjenkjent av Windows.. Om jeg plugger den i nå og rebooter tar oppstarten en evighet, og pcen fryser på påloggingsskjermen.

Den gamle intellimouse 3 er 6 år and still going strong, Corsair saken varte hele 2 uker... :glare:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...