JonasStris Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Prøver meg igjen Skal kjøpe ny pc, lenge siden sist for å si det slik. Usikker på ka eg skal se etter. Den skal brukes til studier, men også spilling alla Football Manager, DOTA2 og Crusaider Kings. Ingen av de er vel de mest krevende spillene, så kommer her for å passe på at jeg ikke betaler alt for mye. Vil også bruke filmen til å se HD filmer på TVen, så den må takle å kjøre en HD film, men ikke nødvendigvis ha oppløsningen til det selv. Takker på forhånd! Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 det er litt over, men http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=775009&cks=ASS&assoc=D17C9206-4ABF-4D73-94BE-9D52E5984D4D er en grei pc, og den ser kul ut eller så har du en litt mer bærbar http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=774821 Lenke til kommentar
JonasStris Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 MSI GE60 15.6" Full HD Den så veldig bra ut, men bråker den kanskje en del? Tipper det blir lite populært om eg har tidenes mest bråkete pc på lesesal : ( Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 MSI GE60 15.6" Full HD Den så veldig bra ut, men bråker den kanskje en del? Tipper det blir lite populært om eg har tidenes mest bråkete pc på lesesal : ( Du må nesten velge, kraftige pc'er blir bråkete ganske fort. Får ikke i pose og sekk og på budsjett vettu Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hva med N56VB? Burde kunne kjøre alle spillene du tenker på helt fint, og N56-serien er veldig stille maskiner. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 MSI GE60 15.6" Full HD Den så veldig bra ut, men bråker den kanskje en del? Tipper det blir lite populært om eg har tidenes mest bråkete pc på lesesal : ( skole-pcene vi hadde bråka som et helvete, så ingen bryr seg nok om det dessuten så er i hvertfall min ge70 stille som en mus under normalt bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå