Tfosheim Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 XGI får foten innenfor Nykommeren XGI ser ut til å være på kanten av en rekke gullkantede OEM-avtaler. "Alle" vil ha mer konkurranse i grafikkmarkedet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jupp, håper bare dem klarer å fikse ordentlige drivere.... Har hatt ett SIS kort, og det funket liksom helt ok, men det var drivere da... Vi får vente og se, først om dem klarer å produsere kvalitet deretter om dem klarer å konkurrere på pris.. Priser dem seg ut av markedet ved å tru at dem kan konkurrere på lik linje med de eksisterende produsentene, så kunne dem like greit ha spart seg for hele prosjektet... Kjøper gjerne ett V8 kort om det er til en fornuftig pris.. :o Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Kult! Jeg blir mer og mer spent. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 det er bra med konkurranse, får håpe dem greier å lage ett skikkelig produkt som yter veldig godt Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Om de blir sånn rimelige på pris vs. ytelse, kan det nok tenkes at jeg bytter ut mitt Gainward GF4Ti4200SE. Uansett er det et godt prosjekt! (Blir vi nå ikke å se/høre mer fra www.xabre.com ?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå