sebastgs Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 hm, har du fjernet kopieringsperrer/CSS/sone og krympet DVD'en til max 4.37 GB? Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Fjernet kopieringssperrer/CSS/sone ? Hvor og hvordan gjør man det? :wink: Video_TS er på 4.03gb så det går bra.. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 www.dvddecrypter.com Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Oki Men prøvde en Trial versjon av Nero 6,det er myyye bedre enn DVDCopy. Da funka det.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 jaja, da var ND1300 bestillt noen tips til bruk? tweaking og slikt? jeg har sett i andre tråder att "Herrie" hacker firmware og slkt, men at det har vært noen som har hatt litt problemer med de firmware updatene i det siste... ellers kjøpte jeg 50 princo DVD-R plater fra www.brenner.no (jeg vet de er vansklige å brenne i mer enn 2x, men det bryr jeg meg ikke så mye om, de er relativt billige...(600kr) Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 MrLee: Du har gooode nudler..... Anbefaler deg å bruke Nero 6.0.0.1.9,det er super enkelt program.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå