Gå til innhold

NEC ND1300 - ND1300A - er det den samme??

MrLee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
offtopic: hvordan hacer man slik firmware ?

Å hacke den selv skal svært mye til. Last ned en allerede hacket firmwire du, da slipper du myyye arbeid.

Start opp i dos, start opp filen fra diskett eller hdd, og trykk kjør. Er omtrent så enkelt. Følger med guide i "read me" når du laster ned firmwire. Omtrent som å oppdatere bios på "gamlemåten".

Søk litt, så finner du firmwire veldig lett, men for all del legg inn riktig firmwire, ellers kan du si hade til brenneren din. Du trenger også et dvdavspillingsprogram som ikke stopper deg fra å spille av alle soner.

ps: Du mister garantien når du legger inn hacket firmwire, så du gjør det på egen risk.

Lenke til kommentar

mmkay :)

så det er bare avspilling av kjøpte DVD'er som blir påvirket av soner, ikke evt. DV kamera opptake fra fattern.. :)

hvordan er lydnivået på den ND1300 ved f.eks. avspilling av DVD, jeg bryr meg ikke om støy under brenning, men avspilling av film f.eks...har en 1st gen Pioneer DVD-ROM som bråker som HEL v. 16x DVD...evt. er det mulig å bruke software til å roe den ned elns?

p.s. har enda ikke fått svar på sp.mål. et mitt :)

Lenke til kommentar
mmkay :)

så det er bare avspilling av kjøpte DVD'er som blir påvirket av soner, ikke evt. DV kamera opptake fra fattern.. :)

hvordan er lydnivået på den ND1300 ved f.eks. avspilling av DVD, jeg bryr meg ikke om støy under brenning, men avspilling av film f.eks...har en 1st gen Pioneer DVD-ROM som bråker som HEL v. 16x DVD...evt. er det mulig å bruke software til å roe den ned elns?

p.s. har enda ikke fått svar på sp.mål. et mitt :)

helt lydløs! ja, hører faktisk ikke at DVD'en snurrer i det hele tatt. verken ved brenning eller avspilling av DVD-film etc. hvis jeg kopierer over noe fra f.eks. CD til harddisk er det litt lyd fra den...

Lenke til kommentar

Bare for å svare på spørsmålet ditt: Det er ingen forskjell mellom 1300a og 1300, det er bare noen webshopper som ikke gidder å putte på a'en. Jeg har denne selv og er veldig fornøyd. Det er et godt kjøp, særlig nå som den er så billig på komplett. :)

Lenke til kommentar

Det fulgte ikke med eske for meg heller.

Selv bruker jeg Copy To DVD for å brenne VIDEO_TS mapper. Det er et utrolig bra program som er lett å bruke. Last ned Trial fra www.copytocd.com For å brenne ISO/IMG filer kan du bruke DVD Decrypter (www.dvddecrypter.com)

Lenke til kommentar

Hmm.jeg får ikke brent,jeg overfører Video_TS til HD`n og åpner Copy To DVD.Der åpner jeg Create a new object og velger Video DVD og så må jeg åpne Video_TS.IFO og det gjør jeg og når jeg får valgt den filen så kommer det ikke frem noe mer,står bare: Please select the kind of project that you want to creat. Og ikke noe mer skjer.. :( Why?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...