MrLee Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 ja jeg bare lurer, for Komplett lister ikke den DVD brenneren de har til 1145kr som 1300A...er det en eldre versjon uten bugfixes eller no slikt, eller har de glemt å sette på "A"'en i navnet bare? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 forresten, hvordan er det med soner på dvd brennere? må man cracke firmware på dem også? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Min ND1300 er ikke sonefri men som du sa: Firmware Lenke til kommentar
HEE Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 offtopic: hvordan hacer man slik firmware ? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 offtopic: hvordan hacer man slik firmware ? Å hacke den selv skal svært mye til. Last ned en allerede hacket firmwire du, da slipper du myyye arbeid. Start opp i dos, start opp filen fra diskett eller hdd, og trykk kjør. Er omtrent så enkelt. Følger med guide i "read me" når du laster ned firmwire. Omtrent som å oppdatere bios på "gamlemåten". Søk litt, så finner du firmwire veldig lett, men for all del legg inn riktig firmwire, ellers kan du si hade til brenneren din. Du trenger også et dvdavspillingsprogram som ikke stopper deg fra å spille av alle soner. ps: Du mister garantien når du legger inn hacket firmwire, så du gjør det på egen risk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 um, kanskje ett litt dumt sp.mål, men blir DVD'er som blir brennt på en sone 2 dvd, sone 2? eller? Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Hvis du ripper en sone2 film på en sone2 dvd brenner da blir den vel sonefri tenker jeg. De aller fleste dvd rippere fjerner sonesperren. Også hvis du f.eks skal brenne video fra en dv kamera til dvd da får du en sonefri disk. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 mmkay så det er bare avspilling av kjøpte DVD'er som blir påvirket av soner, ikke evt. DV kamera opptake fra fattern.. hvordan er lydnivået på den ND1300 ved f.eks. avspilling av DVD, jeg bryr meg ikke om støy under brenning, men avspilling av film f.eks...har en 1st gen Pioneer DVD-ROM som bråker som HEL v. 16x DVD...evt. er det mulig å bruke software til å roe den ned elns? p.s. har enda ikke fått svar på sp.mål. et mitt Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 forresten, hvordan er det med soner på dvd brennere? må man cracke firmware på dem også? http://forum.firmware-flash.com/viewtopic....c5224c479ea5256 http://herrie.rpc1.org/ Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 mmkay så det er bare avspilling av kjøpte DVD'er som blir påvirket av soner, ikke evt. DV kamera opptake fra fattern.. hvordan er lydnivået på den ND1300 ved f.eks. avspilling av DVD, jeg bryr meg ikke om støy under brenning, men avspilling av film f.eks...har en 1st gen Pioneer DVD-ROM som bråker som HEL v. 16x DVD...evt. er det mulig å bruke software til å roe den ned elns? p.s. har enda ikke fått svar på sp.mål. et mitt helt lydløs! ja, hører faktisk ikke at DVD'en snurrer i det hele tatt. verken ved brenning eller avspilling av DVD-film etc. hvis jeg kopierer over noe fra f.eks. CD til harddisk er det litt lyd fra den... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 hmm, da må jeg vurdere å kjøpe den ja...hvis det ikke er noen som kommer med en grunn til ikke å gjøre det? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Bare for å svare på spørsmålet ditt: Det er ingen forskjell mellom 1300a og 1300, det er bare noen webshopper som ikke gidder å putte på a'en. Jeg har denne selv og er veldig fornøyd. Det er et godt kjøp, særlig nå som den er så billig på komplett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 endelig! takker! ser den endelig har fått støtte for princo og datawrite hvordan håndterer den disse platene? Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Fikk min NEC ND-1300A i dag,men jeg kjøpte Bulk.Så det fulgte ikke med noen programmer eller eske.. Gjorde det dette hos dere? Hvilke programmer skal jeg bruke til den?? Takker for raske svar! Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Det fulgte ikke med eske for meg heller. Selv bruker jeg Copy To DVD for å brenne VIDEO_TS mapper. Det er et utrolig bra program som er lett å bruke. Last ned Trial fra www.copytocd.com For å brenne ISO/IMG filer kan du bruke DVD Decrypter (www.dvddecrypter.com) Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Takker! Men hvor lastet du ned drivere til brenneren? eller trenger man ikke det? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Du bruker de som følger med Windows (skal hvertfall funke med 2k og XP) Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jepp,fant ut at Xp hadde lagt inn drivere på brenneren. Skulle vært like glup som Xp er.. Men hva er vitsen med DVD Decrypter,er jo ikke ISOIMG filer på DVD`ene,eller? Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg laster bare ned DVDR for tiden, ikke DivX, og mange av dem er i IMG format Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hmm.jeg får ikke brent,jeg overfører Video_TS til HD`n og åpner Copy To DVD.Der åpner jeg Create a new object og velger Video DVD og så må jeg åpne Video_TS.IFO og det gjør jeg og når jeg får valgt den filen så kommer det ikke frem noe mer,står bare: Please select the kind of project that you want to creat. Og ikke noe mer skjer.. Why? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå