terje123 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hei! Jeg har en audi A4 1.8 2001 modell. Idag tidlig når jeg skulle kjøre til jobb, så hakket bilen. Jeg dro på i 2 gir og 3 og det hakket når jeg dro på. Bilen du fungerte fint igår når jeg kjørte den. Jeg hadde bilen på service for ca 1måned siden. Hva tror dere kan være galt? Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Hadde akkurat starter motoren og kjørt Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Bilen stoppet to ganger når jeg dro på, den nøkker når motoren er valør og. Hva kan være galt? Ingen svar å få? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Er vell enten dårlig bensinpumpe, coil, lambda, gasspjeld eller luftmassemåler. Ta diagnose og post feilmld. du får. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 skjedde noe lignende med min a4 -98, hjalp å bytte plugger Lenke til kommentar
hean Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Er vell enten dårlig bensinpumpe, coil, lambda, gasspjeld eller luftmassemåler. Ta diagnose og post feilmld. du får. Før du gjør noe av dette så kjøp en tennpluggledning og bytt ut 1 og 1 mens du prøverkjører... stor sjanse for en av disse er defekt! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Prøv å rengjør luftmengdemåleren med forgasserrens Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 brukte bilen idag, da sa det stopp. ga gass men ingen ting skjedde. EPC lampa lyste, også gikk den bort også begynte motolampa å lyse. har tatt den inn på verksted idag, så gir beskjed imorgen om hva som er galt Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Vi venter i spenning! Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dette kan være hva som helst. Jeg hadde samme problem på min audi og da var innmaten i katalysatoren løsnet og lå å blokkerte eksosanlegget. Hadde du hatt vagcom og usb obdII adapter hadde du visst hva som var galt nå. Lenke til kommentar
terje123 Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 får håpe at det ikke er store greiene Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hadde du hatt vagcom og usb obdII adapter hadde du visst hva som var galt nå. og hva er så det? er det et feilmålingsutstyr som selv jeg kan bruke på min Q3?? og er det noe annet som man kan gjøre med det? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Det stemmer. Vagcom er et diagnoseverktøy du kobler til bilen i OBD-porten. Der kan du lese av feilkoder og til og med gjøre enkle innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå